Achizitie publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 350271
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350271/11.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE MEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCACod fiscal: 3724415, Adresa: Comuna SAPOCA, Buzau, Telefon: 0238528145/6/7, Fax: 0238528474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MEDICAMENTE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 967.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va regasi la fiecare lot din anexa B.Modul de constituire a garantiei de participare: Se constituie prin virament bancar in contul Autoritatii Contractante CONTRO74TREZ1665005XXX000318 Trezoreria Buzau , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu obligativitatea mentionarii loturilor pentru care este constituita (se va depune in SEAP.Perioada de la valabilitate a garantiei sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile.Garantia de participare va fi executata de catre AC in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.Garantia de participare constituita de catre ofertantul necastigator se restituie de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii castigatori , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in termen de 15 zile de la data incheierii contractului de achizitie publica.Garantia de participare se va retine si in cazul contestatorului caruia i a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf.art.278^1 din OUG 34/2006 modificata si compltata.Data la care se face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare, cursul de schimb BNR.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta, in original, si la sediul autoritatii contractante, cel mai tarziu la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (in SEAP)
Garantie de buna executie
Grantia de buna executie este 5% din valoarea totala a contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari i n cuantu, ul si perioada prevazuta in contractul de achizitie publica conf.HG925/2006 art 90 modificat si completata de HG 1045/2011 prev art.86 alin 2-4 se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in dispozitiile art.180 din OUG(Declaratie de eligibilitate(original scanat)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 (original scanat);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata, privind conflictul de interese, care se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele care aproba /semneaza documente in ceeia ce priveste organizarea/derularea si finalizarea procedurii: -Manager Ec.Popescu Dumitru-Dir.Financiar Vlad Laurentiu-Sef.Birou Achizitii publice Ec rapiteanu Maria-Consilier juridic Neagu Liliana-Consilier juridic Dima Monica-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)(original sau copie conf.cu originalul , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de taxe si impozite locale(original sau copie conf. cu originalul , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de participare cu oferta indepenedta conform Ord.314/2010 a presedintelui ANRMAP-formularul 6 (original scanat in SEAP) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de onrc.Autorizatie de distributie angro emisa de MinisterulSanatatii Publice -Agentia Nationala a Medicamentului, valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , care atasta dreptul de a depozita si medicamente.Baza legala Legea 95/2006-Declaratie pe propria raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul)3 - cifra de afaceri globala, respectiv media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare-Bilantul contabil prescurtat si Contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani.Se vor prezenta de catre operatorii economici documente in sustinerea indeplirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Standarde relevante privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 08:28