Achizitie publica - Achizitie medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 352747
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352747/19.08.2013
Denumire contract: Achizitie medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC INEUCod fiscal: 3519062, Adresa: strada Republicii, nr.2, Ineu, Telefon: +40 257511222, Fax: +40 257511228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Republicii, nr.2, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511222, fax: +40 257511228, persoana de contact: Stuparu Mariana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Republicii, nr.2, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511222, fax: +40 257511228, persoana de contact: Stuparu Mariana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de medicamente necesare pentru tratamentul bolnavilor internati
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art.431 din OUG nr.34/2006 modificat prin Legea nr.279/2011 garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui IP/AP in SEAP. Garantia de participare se constituie pana cel tarziu la deschiderea ofertelor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare(F.4) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Valoarea garantiei de participare este de Lotul I-578 lei Lotul II-285 lei Lotul III-370 lei Lotul IV-143 lei Lotul V-162 lei Lotul VI-357 lei Lotul VII-349 lei Lotul VIII-1149 lei Lotul IX-11 lei Lotul X-34 lei Lotul XI-67 lei Lotul XII-8 lei Lotul XIII-8 lei Lotul XIV-2 lei Lotul XV-2 lei Lotul XVI-6 lei Lotul XVII-0, 820 lei Lotul XVIII-156 lei Lotul XIX-6 lei Lotul XX-2 lei. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO22 TREZ 0245 006X XX00 0696 deschis la Trezoreria Ineu. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 zile, raportata la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor respectiv pana la data de........Data la care se raporteaza rata cursului de schimb leu-valuta este 19.06.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea contractului, fara TVA si se va constituiin conditiile prevazute de art.89, 90 ale H.G. nr.925/2006, printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii (F.20) de o societate bancara sau de societate de asifgurari care devine anexa de contact. Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006(F.7)2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006(F.8)3. Certificatul ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele prezentat in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul''4. Certificatul ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, cu mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele prezentat in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul''cerinta inexistentei datoriilor/debitelor se aplica fiecarui asociat.5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2012 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.(F.9)6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile complete ulterioare(F.10).Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ing.ec.Mang Monica, dir.fin.contabil ec.Rus Daniela, farmacist Ionel Elena-Aurora, farmacist Bar Tatiana-Mioara, contabil economist Tomse Ramona, responsabil achizitii Stuparu Mariana. Certificatul constatator emis de ORC conform careia ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor va fi prezentat in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.-autorizatia de punere pe piata a produseelor emisa de Ministerul Sanatatii/Agentia Nationala a Medicamentului-in copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul potrivit reglementarilor legale respectand legislatia in vigoare legea 95/2006.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand informatii privind perioade, valori, beneficiari.- experienta similara dovedita prin cel putin 1 contract (PARTI RELEVANTE) avand ca obiect furnizarea de produse farmaceutice cu o valoare fara TVA) minima egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta, insotit de recomandare din partea beneficiarului din care sa rezulte ca furnizorul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contract. - Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul prezentei proceduri, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 08:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 14:55