Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 354290
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Dr. I. Cantacuzino
Numar invitatie: 354290/30.09.2013
Denumire contract: achizitie medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Dr. I. CantacuzinoCod fiscal: 4203490, Adresa: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2107100, Fax: 2106435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 73206, telefon: +40 2107100, fax: +40 2106435, persoana de contact: Parvu Gina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: farmacia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: hydroxyetil amidon 6%, fluconazolum 2mg/ml-100ml, propofolum 1%-20ml, metronidazolum B sol.0.5%, emulsii lipidice20%-100ml, solutii complexe cu aminoacizi10%infant 100ml, solutii complexe cu aminoacizi10% 500ml, argininum sorbitolum 250ml, manitolum 20%-500ml, natrii chloridum 0.09%-250ml, natrii chloridum 0.09%-500ml, solutie ringer-500ml, kalii chloridum 7.45% 100ml, sodium hydrogenii carbonas 8.4% 100mlglucosum 10%-250ml, glucosum 10%-500ml, glucosum 5%-250ml, glucosum 5%-500ml
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 061.6 - 440, 727.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare 1% din valoarea fara TVA. Aceasta trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Se constituie(conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare); Valoarea totala a garant. este de4, 407.27; Garantiile de participare pe fiecare lot in parte se gasesc in Caietul de sarcini si in anexa B a fisei de date a achizitiei. Echivalenta leu/valuta va fi facuta pentru publicarii anuntului de participare, lacursul BNR ; Contul : RO84TREZ7025006XXX011088, deschis la Trez. Sector 2.Gar.de participare va fi restituita cf.art.87 si 88 din H.G. nr.925/2006, in baza unei cerereri .Conf. art. 86 alin. 6 din HG nr. 925/2006 "In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Lipsa acestor documente din oferta depusa va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit.b) din HG 925/2006Cf.prev. art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar.de particip. stabilit in Doc. de atrib.Se va prezenta- decl. privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 46/2004. Lipsa decl.va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie sunt: Manager Conf. Dr. Iulian Brezean, Director financiar contabil Ec. Buzasu Valentina, sef serviciu administrativ Referent specialist Gina Parvu, sef birou achizitii Ec. Musat Carmen.cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea prezentare formular nr.1 cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta cerinta nr.3 declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4 Cerinta nr. 5 Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5 Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse Cerinta nr. 7 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de O.N.R.C., in original sau copie legalizata, emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, iar informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Certificatul Constatator este acceptat in toate formele reglementate de Art.5 din Ordinul ANRMAP 509/2011 - inclusiv copie certificate "conform cu originalul".Cerinta nr. 2 autorizatie de punere pe piata valabila la data limita de primire a ofertelor.Cerinta nr. 3 Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului - in termen de valabilitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer