Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIHEMORAGICE SPECIFICE PENTRU PROGRAMUL NATIONAL DE HEMOFILIE


Detaliu pentru invitatia numarul 337672
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Medical Clinic Cristian Serban Buzias
Numar invitatie: 337672/17.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIHEMORAGICE SPECIFICE PENTRU PROGRAMUL NATIONAL DE HEMOFILIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical Clinic Cristian Serban BuziasCod fiscal: 11302934, Adresa: Buzias , Str Avram Iancu nr 18 Jud Timis, Buzias, Telefon: 0256322080, Fax: 0256322390
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIHEMORAGICE SPECIFICE PENTRU PROGRAMUL NATIONAL DE HEMOFILIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona medicamente incluse in PN de Hemofilie, In temeiul art 6 alin 3 din HG 925/2006 achizitorul intentioneaza sa suplimenteze cu maxim 40% cantitatea de produse achizitionata , incepand cu 01.01.2013, pentru primele luni ale anului 2013, prin intermediul unor Acte Aditionale convenite cu furnizorul, in functie de necesitati si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Precizam ca valoarea estimata cumulata a achizitiei(asadar +cele 4 luni din anul 2013) este de 378861.24 lei, fara Tva, din care 275229.35 lei, fara TVA reprezinta valoarea achizitiei pt anul 2012 si 103631.89 lei, fara TVA, valoarea eventualelor acte aditionale pe anul 2013, astfel cum rezulta si din nota de estimare atasata. Important: Operatorii economici isi vor intocmi propunerea financiara in raport cu valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, respectiv 275229.35 lei, fara Tva, nu raportat lavaloarea estimata cumulata.
II.1.6) CPV: 33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 861.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte astfel: Lot1=628.32lei, Lot2=1013.97lei, Lot3=358.07lei, Lot 4=129.12lei Lot5=469.41lei, Lot6=93.63lei, Lot 7=59, 77lei.Se poate constitui prin: - virament bancar depus in contul RO21TREZ6265041XXX000052 Trez Buzias; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul 11; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Formularul 11 Dovada constituirii va fi incarcata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, cu ordin de plata in contul RO21TREZ6265041XXX000052 deschis la Trezoreria Buzias, plata cu chitanta la casieria autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG nr.34/2006 ? Se completeaza Formular nr.1(Se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul);Documentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificare2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 ? Se completeaza Formular nr.2(Se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul);Documentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificare3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Se completeaza Formular nr.3 Documentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificare4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ? Se completeaza Formular nr.4; Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ec. Hudrea Ioan - manager, Ec. Mirza Mihaela - director financiar contabil, Dr. Barna Laura - sef sectieDr.Ghilezan Florica - Coordonator PNSAs sef Grecu MihaelaDocumentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificare5 Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta?-Se completeaza Formular nr.5; Documentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificare6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificare7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificareNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. 1.Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator inoriginal, sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta;Documentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificare2.Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii. ? Se completeaza Formular nr. 9.Documentul scanat in pdf va fi depus in SEAP la sectiunea documente de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, insotita de documentele care atesta indeplinirea acestor contracte(document constatator final) in ultimii 3 ani ISO 9001 SAU ECHIVALENT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer