Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente antiinfectioase generale de uz sistemic


Detaliu pentru invitatia numarul 324405
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BRAD
Numar invitatie: 324405/20.04.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente antiinfectioase generale de uz sistemic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BRADCod fiscal: 4944672, Adresa: Str.Spitalului nr.10, Brad, Telefon: 0254610722, Fax: 0254610722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Spitalului nr.10, Brad, Romania, cod postal: 335200, telefon: +40 0254-610722, fax: +40 0254-610722, persoana de contact: FLORIN JURCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Brad, Str. Spitalului, Nr. 10, Brad, Jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente antiinfectioase generale de uz sistemic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achiztie medicamente antiinfectioase generale de uz sistemic pentru farmacia Spitalului Brad, necesare desfasurarii activitatii spitalicesti.
II.1.6) CPV: 33650000-1 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 893.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1300 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire : -prin virament bancar, in contul Spitalului Municipal Brad RO69TREZ 3695041 XXX 000087 - Trezoreria Brad , in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus in documentatie-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus in documentatie-prin depunerea la casieria Spitalului Municipal Brad a unui ordin de plata sau a unei file de CEC(cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor), ori a prin depunerea unei sume in numerar, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus in documentatie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: prezentare Declaratie privind eligibilitatea -art. 180 din OUG 34/2006 (Formular 12A).Cerinta obligatorie: prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 12B).Cerinta obligatorie: prezentare Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formular 12D).Cerinta obligatorie: prezentare Declaratie de confidentialitate si impartialitate conform art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular 12C).Cerinta obligatorie: certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , desfasurarea si finalizarea procedurii sunt: Ing. Ec. Jurca Florin ? manager; Ec. Verdes Laurentiu ? director financiar contabil .Documentele de mai sus pot fi prezentate in oricare dintre urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se solicita Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita autorizatie de functionare, autorizatie de punere pe piata a medicamentelor emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, conform "Cap. III Punerea pe piata , Cap. VII Distributia angro a medicamentelor si cap. X Farmacovigilenta din Titlul XVII "Medicamentul" din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, si conform OMS nr. 1448/2010 .Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat documentele sub forma de copie ?conform cu originalul? , acesta are obligatia ca pana la transmiterea comunicarii cu rezultatul procedurii sa prezinte documentele in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer