Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente ,,ANTINEOPLAZICE"


Detaliu pentru invitatia numarul 328766
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Numar invitatie: 328766/06.06.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente , ,ANTINEOPLAZICE"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente , ,ANTINEOPLAZICE"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Achizitionarea de medicamente , ,antineoplazice" necesare pentru tratamentul pacientilor din oncologie-Valoare minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) valoarea maxima reprezentand valoarea maxima estimata ce contine si valoarea eventualelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 803 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (va fi valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor): 7213.40 lei, sau pentru loturile ofertate astfel: lot 1 = 402.94 lei, lot 2 = 44.04lei, lot 3 =542.39 lei, lot 4 = 183.49 lei, lot 5 = 16.15 lei, lot 6 = 32.30 lei, lot 7 = 1252.10 lei, lot 8 = 145.33 lei, lot 9 = 100.18 lei, lot 10 = 55.05 lei, lot 11 = 339.45 lei, lot 12 = 200.90 lei, lot 13 = 190.82 lei, lot 14 = 202.57 lei, lot 15 = 152.30lei, lot 16 = 572.48 lei, lot 17 = 935.78lei, lot 18 = 29.36lei, lot 19 = 1180.90lei, lot 20 = 627.52 lei, lot 21 = 7.34lei. incontul de trezorerieRO54TREZ6415006XXX004643, Modul de constituire a garantiei de participare: a.scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in originalsau: b.depunerea la casieria autoritatii: - a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor-a unei sume in numerar.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA1. scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in originalsau: 2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului si se va constitui in max. 5 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie, Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.69^1 din OUG 34/2010, Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (in conformitate cu prevederile Art.69^1din OUG69/2010): Dr.Popescu Ion ?presedinteRef. Albina Gabriel, Asist. Caragea Isabell-Leila, Farm. Ionescu Mina, Consilier juridic Manole ValentinSing.Vlad Adrian, Ec. Albina Violeta.Membrii de rezerva: Dr.Jitea Cecilia, Ing. Alexandru Lacramioara, Asist. Saramet Felicia, Asist. Simion George, Av. Frandes Claudia, Ec.Gheba Victoria, Merc.Ivan Dumitru. Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: in conformitate cu prevederile: Legea 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministerului Sanatatii nr.1964/2008Autorizatie de punere pe piatacopie Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer