Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente antineoplazice


Detaliu pentru invitatia numarul 342562
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CURTEA DE ARGES
Numar invitatie: 342562/08.02.2013
Denumire contract: Achizitie medicamente antineoplazice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CURTEA DE ARGESCod fiscal: 5010099, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 6-8, Curtea de Arges, Telefon: 0248722498, Fax: 0248722473
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente antineoplazice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot1DOXORUBICINUM2mg/mlCISPLATINUM 0.5mg/ml - 100mlOXALIPLATINUM 5mg/mlLot2TRASTUZUMABUM 150mgBEVACIZUMABUM 25mg/ml - 16mlDOCETAXELUM80mg/2mlDOCETAXELUM20mg/0.5mlPACLITAXELUM 6mg/ml-43.33mlIRINOTECANUM 20mg/ml - 5mlIRINOTECANUM20mg/ml - 15mlLot3ACIDUM PAMIDRONICUM 60mgLEUPRORELINUM 7.5mg
II.1.6) CPV: 33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 727.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art.17, alineat(3). In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la registratura Spitalului Municipal Curtea de Arges, str. cuza Voda, nr 6-8, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii , ,Cerere de oferta medicamente antineoplazice''impreuna cu inscriptia , ,A nu se deschide inainte de data de '' precizata in invitatia de participare.Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot la care participa operatorul economicLot1 131 leiLot2 731 leiLot3 56 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO65TREZ0485006XXX001829, TREZORERIA Curtea de Arges, COD FISCAL 5010099- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE 181 DIN OUG 34/2006DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care sa depuna oferta.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in copie. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr. Danet Ionela ? ManagerEc. Laita Livioara ? Dir. Fin. ContabilDr. Rogociu Roxana ? Responsabil Program OncologieEc. Achim Florin - Sef Serviciu AprovizionareEc. Constantinescu Florin ? Responsabil AchizitiiJr. Raicu Maria ? Comp JuridicAs. Tragaista Alina - Asistent FarmacieDeclaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate - sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor - conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a medicamentului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele fiscale competente in copie semnata si stampilata conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer