Achizitie publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE DIVERSE
Detaliu pentru invitatia numarul 328061
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328061/28.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MEDICAMENTE DIVERSE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL GHERLACod fiscal: 4546995, Adresa: STR. HOREA, NR. 2, Gherla, Telefon: 0264/241914, Fax: 0264/241438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HOREA, NR. 2, Gherla, Romania, cod postal: 405300, telefon: +40 264241914, fax: +40 264241438, persoana de contact: VASILE VLAD BARBOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL GHERLA, STR. HOREA, NR. 2, JUD. CLUJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MEDICAMENTE DIVERSE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MEDICAMENTE DIVERSE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 798 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3388 LEI Cuantumul garantiei de participare(1% din valoare) .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(30 zile) . Modul de constituire al garantiei de participare: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO24TREZ215041xxx000074 deschis la Trezoreria Gherla.Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat ?Garantie de participare?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- Completarea formularului nr.1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr.2;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completarea formularului nr.3;4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare formular nr.4;*Conducerea spitalului: Dr.Turdeanu Stef Liana-MANAGER, Dr.Rotaru Daniel-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Barbos Vlad-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in orice din formele- original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul valabil (emis cumaxim 30 de zile inainte de data depunerii oferti), din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;Autorizatie de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului conform Ord. MS 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se vor prezenta informatii cu privire la cifra medie de afaceri din cel mult ultimi trei ani 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici - completare formular nr.5;2.Bilantul contabil pentru an incheiat-2010, vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimi 3 ani. Certificarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO9001/2008;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE LA SEDIUL INSTITUTIEI SAU ATASATA LA INVITATIE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 08:33