Achizitie publica - Achizitie medicamente diverse
Detaliu pentru invitatia numarul 331932
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331932/18.07.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSanatoriul de boli cronice CAMPENICod fiscal: 4331104, Adresa: ORAS: CAMPENI, STR. CRISAN, NR. 11, JUD. ALBA, Campeni, Telefon: 0258771582, Fax: 0258771550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP( www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SANATATE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE MEDICAMENTE DIVERSE
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 303 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul de 1% (conform anexei B).Perioada de valabilitate este de60 zile ? Formular nr.8Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin : - O.P cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul spitalului RO03TREZ0065006XXX001766, Trezoreria CAMPENI, Cod fiscal: 4331104- depunere numerar la caseria spitalului ( contabilitate ) in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoareGarantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ( conform art.33 alin.3 din HG 925 /2006).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 60 zile de la datalimita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului de furnizare fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractIn cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare , aceasta se poate constitui prin depunerea sumei la caseriaspitalului si chitanta devine anexa la contract.Este obligatoriu ca ofertantul declarat castigator sa se prezinte la semnarea contractului , la sediul autoritatii contractante cu scrisoarea degarantie bancara sau chitanta de la caseria spitalului.In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la dataintocmirii procesului ? verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului sau de la plata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: membrii comitetului director Bodea Calin Ioan-manager, Budae Adrian- dir ec, Pasca Ispas magazioner, Dr. Marina Silvia, Bobariu Mircea, Pasca Ispas, Baciu Ilenanacerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaprezentare formular nr.1cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantacerinta nr.3declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4Cerinta nr. 5Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependenta Prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vorfi respinseCerinta nr. 7Certificat privind plata impozitelor si taxelorlocale Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vorfi respinse Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C., valabil la data deschiderii ofertelor Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu celmult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Cerinta nr. 2autorizatie de punere pe piata valabila la data depunerii ofertelor.Cerinta nr. 3Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului- in termen de valabilitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr.1 conform fisei de date generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: un sistem de management al calitatiiISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 15:40