Achizitie publica - Achizitie medicamente diverse
Detaliu pentru invitatia numarul 332297
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332297/24.07.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIUCod fiscal: 9902350, Adresa: Bld. MIhai Viteazul nr.4, Giurgiu, Telefon: +40 246214011, Fax: +40 246216232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro ( In SEAP )
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare medicamente diverse
II.1.6) CPV: 33622000-6 - Medicamente pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 606LEI- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( respectiv , 60 zile ).- Garantia de participare se poate constituiprin: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, carese prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formular 11 ;? virament bancar ( plata se va efectua in contul RO05TREZ3215006XXX000145 deschis la Trezoreria Municipiului Giurgiu, cod fiscal: 9902350), cu conditia confirmarii acestora de cater banca pana la data deschiderii ofertelor;
- Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.- Totodata, in conformitate cu prevederile art. 2781, alin.1, lit.b) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, avandin vedere valoarea estimata a contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat de 40.350 lei, fara TVA, in caz de contestatie siin masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, ne obligam sa platim in favoarea autoritatii contractante si la cererea scrisa a acesteia, suma de 403.5 leidin suma constituita drept garantie de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica mentionat.- Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire, vor fi respinse la deschidere (conf. prevederilor art. 33 din H.G. 925/2006).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 5 % din pretul contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Formular 16sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest sens contractantul are obligatia conform HG nr.1045/2011 privindmodificarea art.90 alin.(3) din HG 925/2006 de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent inadministrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: -se va completa declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(formular 12A)Sau-cazier judiciar/certificat echivalentModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (formularul 12B)- certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-se va completa certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. ( FORMULARUL NR. 6 )Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prev. La art 69 din O.U.G. 34/2006. ( FORMULARUL NR. 5 )- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriid e atribuire : ? Director executiv: Avram Teodora? Director economic: Jurj Claudiu? Jurist: Neacsu Sorina-persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica: ?Ordonator principal de credite?Gavrila Dumitru ( Presedinte al Consiliului Judetean Giurgiu )- Ofertanti au obligatia saprezinte documentele solicitate in SEAP, la www.e-licitatie.ro, avand in vedere ca procedura se desfasoara on-line, cu faza finala de licitatie electronica. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.- Ofertanti au obligatia saprezinte documentele solicitate in SEAP, la www.e-licitatie.ro, avand in vedere ca procedura se desfasoara on-line, cu faza finala de licitatie electronica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara- ultimul bilant vizat si inregistrat de organele competente; (copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul» pe fiecare pagina) ;
- fisa de , ,informatii generale, , cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani( 2009, 2010, 2011)(formular A1)- pentru demonstrarea indeplinirii cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011 ) se pot prezenta bilanturilecontabile aferente acestor ani, cu precizarea ca, in cazul in care pentru anul 2011 nu ati avut obligatia legala de depunere a bilantului contabil pentru anul 2011 pana la data depunerii oferetlor, se va prezenta alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri pentru anul respectiv.- se va inscrie in mod obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale Statului( cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor) precum si datele de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web ? cerinta este val
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaInformatii privind subcontractantii-lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(formularul 12E )- se va prezentacel putin o recomandare din partea unui beneficiar, cu care a fost incheiat un contract care a avut ca obiect furnizareade produse similare, cu cel care face obiectul achizitiei.-livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.- suma valorilor/cantitatilor de produse furnizate incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea/cantitatea de produse ce vor fi furnizate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, conf art 9, lit. a) / HG 925/2006.Se solicita dupa caz, comp Certificat ISO 9001 sau echivalentSe va prezenta certificatul ISO 9001 aflat in perioada de valabilitate la datalimita de depunere a ofertelor- Ofertanti au obligatia saprezinte documentele solicitate in SEAP, la www.e-licitatie.ro, avand in vedere ca procedura se desfasoara on-line, cu faza finala de licitatie electronica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro ( SEAP )
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 13:54