Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente diverse


Detaliu pentru invitatia numarul 333269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC CAMPENI
Numar invitatie: 333269/07.08.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC CAMPENICod fiscal: 4331074, Adresa: ORASUL CAMPENI, STR. HOREA, NR. 63, JUD. ALBA, Campeni, Telefon: 0258771715, 0258771717, Fax: 0258771976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORASUL CAMPENI, STR. HOREA, NR. 63, JUD. ALBA, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 258771715, fax: +40 258771976, persoana de contact: GABRIELA MICLEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SECRETARIATUL SPITALULUI ORASENESC CIMPENI, ORASUL CAMPENI, STR. HOREA, NR. 63, JUD. ALBA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente diverse, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 547, 879.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Se constituie garantie de participare in cuantum de 1%, in valoare de 8569, 89lei care este defalcata pe loturi si detaliata in sectiunea B a fisei de date;b)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;c)Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate;
-instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz de o societate de asigurari din strainatate;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca;
-suma in numerar depusa la casieria unitatii.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original, in cuantumul stabilit si avand perioada de valabilitate mentionata in prezenta documentatie de atribuire) va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art.33 alin.3 din HGR 925/2006 actualizata.Pentru virament cu OP contul autoritatii contractante este CONT IBAN RO49TREZ0065041XXX000158, deschis la TREZORERIA CIMPENI, beneficiar SPITALUL ORASENESC CIMPENI.
Garantie de buna executie
Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si cu respectarea prevederilor articolului 90 din HGR 925/2006 si HG 1045/2011.Forma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate;
-instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz de o societate de asigurari din strainatate;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca;
-suma in numerar depusa la casieria uhitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratii privind situatia personala a operatorului economicSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al oferatntului Formularul nr.1.1 si Formularul nr.1.2. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 respectiv 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr.2 Declaratia privind neancadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr.1.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager - dr. Miclea Gabriela; Director medical - dr. Senila Ioan Daniel; Director financiar contabil ec. Taran Ana Elena.Cerinta nr.3 Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordin nr.314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica su juridica si dupa caz de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.1) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii. Certificatul se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate cu documentul, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.2) Aviz de functionare emis de catre Ministerul SanatatiiPersoane juridice/fizice romane si Persoane juridice/fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective si insotite de traducerea legalizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, acest lucru constituind o conditie de calificare.Autorizatia de punere pe piata eliberate de catre Ministerul Sanatatii Publice pentru produsele ofertate, conform OUG 93/2008 Ordonanta de urgenta pentru modificarea si completareaLegii nr.92/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri; prezentare fisa de informatii generale conform Formular nr.3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Autorizatia de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor;2. Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori. Standarde de asigurarea calitatii- prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent)practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare a medicamentelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante - secretariat sau biroul de achizitii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer