Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Medicamente Generale UPU - SMURD


Detaliu pentru invitatia numarul 342190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Numar invitatie: 342190/30.01.2013
Denumire contract: Achizitie Medicamente Generale UPU - SMURD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: +40 237625000/223/+4 0237622257, Fax: +40 237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Medicamente Generale UPU - SMURD
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Medicamente Generale
II.1.6) CPV: 33651610-7 - Vaccinuri impotriva difteriei, antitusive si antitetanos (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.In cuantum de 1% din valoarea estimata , fara TVA, a fiecarui lot. Utilizand si tabelul valoric anexat se va incarca in SEAP si centralizatorul pe loturi a garantiei de participare. Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul AC cont nr. RO67TREZ6915005XXX000098 Trezoreria Focsani, se va depune scanat in SEAP sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va posta in SEAP (scanata)si va fi prezentata, la sediul autoritatii contractante, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire, de catre toti operatorii economici, pana cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Intrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferta privind achizitionarea de Medicamente Generale UPU-SMURD , cod CPV 33651610-7 per. de val. a garantiei trebuind sa fie cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 60 de zile.GP va fi executata de catre AC in urma.cazuri: a)castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul b)daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia c) ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute in conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006. - GP constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 conform Formularului 1;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 conform Formularului 2;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta conform Formularului 3;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 4.Persoanele care detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Conducatorul autoritatii contractante: Manager : Jur. Mindrila ConstantinMembrii organelor decizionale ce au legatura cu procedura de atribuire: Director financiar contabil: Ec.Popescu IonicaDirector medical : Dr.Ochean ValentinCoordonator program : Dr. Dinca Dana MarianaMembrii comisiei de evaluareRegistor Medical Antohi SandelAsistent Farmacie Neagu MihaelaEconomist Dragomir Ilias -Autorizatie de distributie angro eliberata de A.N.M. sau de Ministerul Sanatatii-Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii.-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatoare li se va solicita Certificat constatator emis de ONRC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, printr-o adresa scrisa, depunerea exemplarului original sau a unei copii legalizate la sediul Autoritatii contractante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer