Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente necesare tratarii bolnavilor internati in spital


Detaliu pentru invitatia numarul 351464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL PNEUMOFTIZIOLOGIE
Numar invitatie: 351464/30.07.2013
Denumire contract: Achizitie medicamente necesare tratarii bolnavilor internati in spital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL PNEUMOFTIZIOLOGIECod fiscal: 5010021, Adresa: STR. LASCAR CATARGIU NR 38, Campulung, Telefon: +40 248510150/+40 745015272, Fax: +40 248510150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Italiana nr. 22, sector 2, , BUCURESTI, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: procedura integral online - upload fisier informatic in sectiunile dedicate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente necesare tratarii bolnavilor internati in spital
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente necesare tratarii bolnavilor internati in Spitalul Pneumoftiziologie Campulung
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 155.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare aferenta fiecarui lot ce face obiectul contractului, este precizata in anexa B "informatii privind loturile". Se constituie cu o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, prin orice mijloc legal. Pentru virament cu OP cont IBAN RO49TREZ0475006XXX002955, deschis la TREZORERIA MUN. CAMPULUNG, beneficiar SPITALUL PNEUMOFTIZIOLOGIE CAMPULUNG, COD FISCAL 5010021.Daca se opteaza pentru "SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA": >1.FORMULARUL ORIGINAL al acesteia: se scaneaza si se incarca in SEAP in documetatia depusa de ofertant - obligatoriu va fi semnat cu SEMNATURA ELECTRONICA DE EMITENT; SI >2.Se transmite documentul original, in plic autoritatii contractante, la adresa: SPITALUL PNEUMOFTIZIOLOGIE - Mun. Campulung Muscel, str. Lascar Catargiu nr. 38, cod postal 115100, judetul Arges, Oficiul Juridic, in atentia jr. Visoiu Gabriel, pana la termenul limita de depunere a ofertelor (data postei). Pentru SCRISORILE DE GARANTIE BANCARA exprimata in alta moneda decat RON, cursul valutar ce se va avea in vedere este cel din ziua publicarii in SEAP a INVITATIEI DE PARTIICIPARE. Scrisorile de Garantie Bancara SOSITE ULTERIOR ACESTUI TEMEN, precum si cele scanate si incarcate in invitatia de participare care nu sunt semante cu SEMNATURA ELECTRONICA DE EMITENT, NU VOR FI LUATE IN CONSIDERATIE.Garantia de participare reprezinta max. 2% din valoarea cantitatilor fiecarui lot din anexa B;Garantia se retine: pentru revocarea ofertei in termenul ei de valabilitate; nesemnarea contractului de catre ofertantul castigator in termenul solicitat de autoritatea contractanta; cand ofertantul se afla in situatia prevazuta de OUG 34/2006, art. 278^1(se retine suma calculata conform OUG 34/2006, art. 278^1)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formularul nr.1 din sectiunea formulare;Declaratie privind situatia persoanla, art. 181-OUG34/2006- formularul nr.2 din sectiunea formulare; Certificat de atstare fiscala- privind obligatiile exigible de plata catre Bugetul de stat si Bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de DGFPS (obligatii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor);Certificat de atestare fiscala- privind obligatiile exigible de plata catre Bugetul local eliberat de autoritatea locala (obligatii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor);Certificat de participare cu oferta independenta - Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010, formularul nr.5 din sectiunea formulare;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile OUG 34/2006, art. 69^1 - formularul nr.4 din sectiunea formulare. In declaratie, ofertantul se va raporta la urmatoarele persoane: Manager- dr. VISOIU SORIN NICOLAE, Medic Sef sectie- dr. ANCA FLORENTINA DUMITRESCU, Director financiar-contabil - ec. POPA GEORGETA, Consilier Juridic - Jr. VISOIU GABRIEL; 1. Certificat constatator-eliberat de ONRC, cu informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor; Documentele vor putea fi depuse si in copie lizibila, care va purta mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL", data, semnatura;2. Autorizatie de punere pe piata pentru medicamentele ofertate; Ofertantul va depune in docuemntatie copie a APP pentru produsele ofertate, eliberata de M. S. - Agentia Nationala a Medicamentului; Documentele vor putea fi depuse si in copie lizibila, care va purta mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL", data, semnatura;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Bilant contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Standarde de asigurare a calitatii - Certificare ISO 9001-2008, sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer