Achizitie publica - Achizitie medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale
Detaliu pentru invitatia numarul 327378
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327378/21.05.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital PneumoftiziologieConstantin AnastasatuCod fiscal: 2541878, Adresa: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Telefon: +40 0250768282, Fax: +40 0250768045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +40 250768282, fax: +40 250768045, persoana de contact: Cornelia Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +40 250768282, fax: +40 250768045
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente: 33660000-4 Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzorialeLidocainum 100mg/10ml, Lidocainum 40mg/2ml, Metamizolum natricum 1g/2ml5 f, Metamizolum natricum 500mgMetoclopramidum 10mg, Metoclopramidum 5mg/ml 5 fiole/ct, Paracetamolum 500 mg, Piafen(Algifen) x20 cpsPiafen(Algifen) x5 f, Tramadolum 50 mg, Carbamazepinum 200 mg, Phenobarbitalum 100 mg, Bromazepamum 1, 5 mgDiazepamum sol 10 mg/2ml, Diazepamum10 mg, Extraveral, Meprobamat 400 mg, Piracetamum 1g/5mlPiracetamum(Memotal) 400 mg, Cerebrolysin 215, 2mg/mlCinarizinum25 mg.Valoarea estimata minima a intervalului in suma de 13.364, 50 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata pana la 31 dec 2012 (corespunzatoare cantitatilor minime prevazute in caietul de sarcini) si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar suma maxima estimata de 17.373, 85 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari a cantitatilor minime cu maxim 30%(conform prevederi art.6, alin3, lit a la d, din HG925/2006).
II.1.6) CPV: 33660000-4 - Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 373.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru toate loturile cuantumul este 133, 65 lei, defalcat pe loturi in anexa B la "5) Informatii suplimentare privind loturile" si in centralizatorul din atasamentul ?Formulare?.Se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta.Valabilitate garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare cf prev.art.86 din HG 925/2006: prin scrisoare de garantie bancara; numerar, prin depunere la casieria spitalului;prin ordin de plata in cont RO12TREZ6715041XXX007124 TREZORERIA RM.VALCEA, COD FISCAL 2541878;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la acest articol la literele a, b si c. Daca ofertantul face dovada ca este IMM garantia se constituie la jumatate din valoarea mentionata la fiecare lot.Se restituie cf prevederi art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituire cf.art.90, alin 1, 2 si 3 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1: declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG34/2006(prezentate si de tertul sustinator daca este cazul)- se completeaza formularele nr.2 si 3 ;2: certificatele de sarcini fiscale privind situatia obligatiilor bugetare in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul"eliberate de DGFP si Primaria pe a carei raza are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;3: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - se completeaza formularul nr.5;4: certificat participare cu oferta independenta- se completeaza formularul nr.4.Persoane cu functie de decizie: dr.C.Vultur-Manager, dr.C-tin Duta -Dir.medical, ec.E.Girleanu-Dir.fin.ctb, ec.D.Ceausescu-Sefserv.ATAP, farm.C.Bazavan-Farmacist sef, cons.jr.D.Pirvulescu. 1: certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial din care sa reiasa ca obiectul de activitate este similar obiectului procedurii, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei- original, copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" .Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.2: autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman-se prezinta in xerocopie semnata si stampilata « conform cu originalul »..3: autorizatie de punere pe piata, eliberata Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate-se prezinta in xerocopie semnata si stampilata « conform cu originalul ».
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2: fisa de informatii generale, 1: bilant contabil anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3: declaratia privind principalele livrari de produse si lista acestora peultimii 3 ani., 1 : documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor ( cel putin un document), 2: fisa de informatii privind experienta similara (minim 3 ani) 1: certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate sau dovada ca este in procedura de obtinere a acestuia .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit si nerestrictionatde pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro (atasata prezentei invitatii)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 14:22