Achizitie publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL NERVOS SI ORGANELE SENZORIALE
Detaliu pentru invitatia numarul 328345
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328345/30.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL NERVOS SI ORGANELE SENZORIALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Orasenesc PucioasaCod fiscal: 4206977, Adresa: Pucioasa, str. Republicii, nr. 125, Pucioasa, Telefon: 0245-760510, Fax: 0245-760627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pucioasa, str. Republicii, nr. 125, Pucioasa, Romania, cod postal: 135400, telefon: +40 245760510, fax: +40 245760610, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pucioasa, str. Republicii, nr.95, jud. Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL NERVOS SI ORGANELE SENZORIALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL NERVOS SI ORGANELE SENZORIALE
II.1.6) CPV: 33660000-4 - Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 175.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este prevazut in anexa B , ,loturi??:
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 1% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri.Moduri de constituire a garantiei de buna executie sunt: - garantia de buna executie se va contitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 9).- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.- garantia de buna executie se poate constitui si sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari.- prin OP la Trezoreria Pucioasa in contul RO85TREZ2755006XXX000684 al autoritatii contractante, COD FISCAL 4206977;
- in numerar la caseria unitatii;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (formularul 1 din sec III)2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 2 din sec III)3.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 (formular 3 din sec III)4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al ?IV-lea inclusiv.Pentru completarea declaratiei : persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ? Dr. Cecilia Ionescu , Dir. Medical ? Dr. Madalina Ilinca , Dir. Financiar-contabil ? Ec. Corina Stoica , Sef ser. Ad-tiv-Jr. Ancuta Adriana, Birou Achizitii- Jr. Mandoiu Elena, Membru comisie : Tomuleasa Narcis.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun oferte-in original, sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul'' de catre reprezentantul legal. 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).2.Autorizatie sanitara de functionare emisa de organele competente ale Ministerului Sanatatii in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorizatie de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? 2.Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 07:50