Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente pentru tractul disgestiv si metabolism


Detaliu pentru invitatia numarul 333435
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC ORAVITA
Numar invitatie: 333435/09.08.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente pentru tractul disgestiv si metabolism
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC ORAVITACod fiscal: 3228187, Adresa: STRADA SPITALULUI NR 44, Oravita, Telefon: 0255571645, Fax: 0255571966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente pentru tractul disgestiv si metabolism
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente din grupa ?Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism? ? 34 de loturi- detalii in Anexa B
II.1.6) CPV: 33610000-9 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 636.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art.278^1 din OUG34/2006, conform anexei caietului de sarcini, specificata in loturile publicate in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.In conf.cu legea 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50%.In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categ.IMM.Mod de constituire: 1.Scrisoare de garantie(emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari) ? conform Formular atasat la Sectiunea Formulare. 2.Ordin de plata in contulautoritatii contractante RO33TREZ1875041XXX000088 ?Trezoreria Oravita;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 34. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4 -Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Manager- Fara Felician, Director financiar- contabil: Miu Ana..Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titulari: jurist: Milos Dan, Butan Gheorghe, farm.Codreanu Veronica.Persoana care aproba bugetul aferent AC necesar finantarii contractelor este reprezentata de dl.Ursu Dumitru - primar5. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5 . Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)4 Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii- documente tip emise de MS, in termen de valabilitate;5.Autorizatie de punere pe piata pentru fiecare medicament ofertat - documente tip emise de MS, in termen de valabilitate, sau certificat care sa ateste procedura de reinnoire a acesteia - daca este cazul.Toate documentele mentionate mai sus, se vor prezenta in original sau copie legalizata, sau semnata si stampilata "conform cu orginalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer