Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente PN Hemofilie


Detaliu pentru invitatia numarul 320559
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN RESITA
Numar invitatie: 320559/22.02.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente PN Hemofilie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN RESITACod fiscal: 1061626, Adresa: Str.Fagarasului Nr.18, Resita, Telefon: 0255-227830 int.106, Fax: 0255-218760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Fagarasului Nr.18, Resita, Romania, cod postal: 320210, telefon: +40 355429439, fax: +40 255218760, persoana de contact: Craciun Andreia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente PN Hemofilie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente Program National Hemofilie
II.1.6) CPV: 33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 439, 000.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 4 390leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, respectiv pana la data de ________.c) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii
Garantie de buna executie
Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.A din Sectiunea IVDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 - prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.B din Sectiunea IV2. prezentare Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale si altor venituri ale bugetului local;3. prezentare Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie privind calitatea de participare la procedura -prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.C din Sectiunea IVDeclaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independenta -prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.D din Sectiunea IV Documente privind inregistrareaPersoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: a) prezentare Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal (fotocopie);b) prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: 1. obiectul de activitate al ofertantului2. nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)Cerinta obligatorie- prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrareaPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie- prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri, Situatii financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare pentru vanzare Standarde de asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer