Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente ,,PSIHOLEPTICE"


Detaliu pentru invitatia numarul 353176
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Numar invitatie: 353176/28.08.2013
Denumire contract: Achizitie medicamente , ,PSIHOLEPTICE"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente , ,PSIHOLEPTICE"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente din grupa , ,PSIHOLEPTICE? pentru activitate spitaliceasca
II.1.6) CPV: 33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 122.55 - 292, 411.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se regaseste in anexa B(detalii in sectiunea LOTURI)si va fi depusa in contul de trezorerie RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712 Modul de constituire a garantiei de participare: a.INSTRUMENTUL DE GARANTARE se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante : a)a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 (modificat prin O.G. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta. c. valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile (de la data limita de primire a ofertelor) Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP(scanata pana la data limita de deschidere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de deschidere a ofertelor. Pentru garantiile de participare depuse in alta valuta atunci se va lua in calcul cursul de referintaleu/alta valutavalabil in data de 09.08.2013 BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM; Garantia de buna executie se va constitui(conf.art.90 din 925/2006 si prevederile art.86 din 925/2006) sub forma de instrument de garantare bancara , instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in adminstrea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante conform HG 1045/2011 ; Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi desfasoara activitatea operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridicestraine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul de lucru unde isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt : Manager - Dr.Rosca Iosif , Director financiar contabil - Ec. Gherga Maria , Dir.Medical- Dr.Chircov Elena, Director Ingrijiri - As.Pituh Florentina , Consilier Juridic: Jr.Manole ValentinSef Birou Achizitii: Ec.Gheba Victoria.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentarea documentelor se va face informatelectronic in SEAP Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ultimul bilant contabil, la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.-Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri globala, in ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Legea 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministerului Sanatatii nr.1964/2008Autorizatie de punere pe piata a produsului Actul norm. care impune obligativit ac autorizari: - L. 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5)privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modif si complet ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulam (CE) nr.726/2004 al Parlam. European si al Cons. din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autoriz si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar ?Regulam.(CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii cond. autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar. Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer