Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Medicamente-Tuberculostatice


Detaliu pentru invitatia numarul 330447
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Numar invitatie: 330447/26.06.2012
Denumire contract: Achizitie Medicamente-Tuberculostatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie IasiCod fiscal: 4541262, Adresa: str. Dr. I. Cihac 30, Iasi, Telefon: 0232 261813, Fax: 0232 261813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Medicamente-Tuberculostatice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie?Iasi achizitioneaza medicamente-tuberculostatice.
II.1.6) CPV: 33651300-1 - Antimicobacteriacee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 018.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: Lot 1-Amikacinum-250mg/ml-4ml-fl-299, 25lei;Lot 2-Capreomycinum-1g-fl-220, 50lei; Lot 3-Ciprofloxacinum-100mg/10ml-fiole-56, 70lei; Lot 4-Ciprofloxacinum-500m-cpr-33, 25lei; Lot 5-Clarithromycinum-500mg-cpr-58, 80lei; Lot 6-Combinatii fixe (Isoniazidum +Rifampicinum)-300mg-150mg-cps-300, 30lei; Lot 7-Cycloserinum-250mg-cps-457, 80lei; Lot 8-Ethambutolum-400mg-cpr-441, 00lei; Lot 9-Ethambutolum-250mg-cpr-16, 54lei; Lot 10-Isoniazidum-100mg-cpr-144, 38lei; Lot 11-Isoniazidum-300mg-cpr-165, 38lei; Lot 12-Isoniazidum-500mg/10ml-fiole-63, 00lei; Lot 13-Kanamycinum-1g-fl-39, 90lei; Lot 14-Ofloxacinum-200mg-cpr-546, 00lei; Lot 15-Prednisonum-5mg-cpr-5, 12lei; Lot 16-Protionamidum-250mg-cpr-385, 00lei; Lot 17-Pyrazinamidum-500mg-cpr-614, 25lei; Lot 18-Pyridoxinum-250mg-cpr-221, 91lei; Lot 19-Rifampicinum-150mg-cps-315, 00lei; Lot 20-Rifampicinum-300mg-cps-525, 00lei; Lot 21-Streptomycinum-1g-fl-253, 75lei Lot 22-Moxifloxacinum-400mg-cpr-472, 50lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul IBAN RO24 TREZ 4065 005X XX00 0403 deschis la Trezoreria Iasi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; garantia de participare se prezinta in original (doar in situatia in care este constituita prin instrumente de garantare) si are o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in IMM-uri astfel cum sunt acestea definite in Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceasta situatie, operatorul economic va completa formularul 1C.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de furnizare si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.(1)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 din HG 925/2006 alin(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.(2)In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi, iar contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.Pentru IMM-uri=reducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea?conform formularului F1 din documentatia de atribuire;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazutala art.181 dinO.U.G. 34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006 - conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractantava accepta o declaratie pe propria raspundere sau dacain tara respectiva nu existaprevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autenticadata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizatasi legalizata a acestora in limba romana.3-Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cu oferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? ofertantii trebuie sa completeze si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.4-Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006? conform formular F4 si Anexa din documentatia de atribuire.Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire: -Dr.ec. Dumitru Filipeanu-Manager-Dr. Mitrofan Costica-Director Medical-Prof. Dr. Traian Mihaescu-Coordonator regional- Dr. Adriana Sorete-Arbore-Coordonator judetean-Ing. Dan Simin-Sef Serviciu A.T.A.I.-Farm. Magda Costin-Farmacist Sef Unitate- ing.Cojocaru Smaranda-Livia-Compartiment Achizitii-Aprovizionare. 1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.* Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data deschiderii ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prevezenta documentele mentionate mai sus.2-Autorizatie de distributie angro a medicamentelor, document eliberat de Agentia Nationala a Medicamentului sau echivalent al acesteia.Ofertantul va prezenta autorizatia de distributie angro a medicamentelor, document eliberat de Agentia Nationala a Medicamentului sau echivalent al acesteia.3-Autorizatia de punere pe piata a medicamentului sau echivalentOfertantul va prezenta autorizatia de punere pe piata a medicamentului sau echivalent, conform prevederilor legale, valabila la data deschiderii procedurii(pentru fiecare produs in parte).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1-Copii lizibileale bilanturilor contabile pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006.2-Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer