Achizitie publica - Achizitie medii de cultura si materiale auxiliare
Detaliu pentru invitatia numarul 319919
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319919/06.02.2012
Denumire contract: Achizitie medii de cultura si materiale auxiliare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania APA BrasovCod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: 0268407723, Fax: 0268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Romania, cod postal: 500092, telefon: +40 268407723, fax: +40 268471427, persoana de contact: Dorin Hurghis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medii de cultura si materiale auxiliare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Medii Azide, Tegitol, Sttandard, Cetrimide, etc.
II.1.6) CPV: 24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - 1.800 lei constituita in conformitete cu prevederile art.86 din H.G. nr.925 / 2006 ( actualizata ) prin: a. Ordin de plata in contul Companiei APABrasov SA: RO81BRDE080SV05660200800b. Cash, la Casieria Centrala a CompanieiAPA Brasov SA, str. Crisana nr.1-3, Program zilnic ora: 11-14;c. Scrisoare de Garantie Bancara;d. Printr-un instrument de garantare emis deo societate de asigurari;e. Prin fila CEC.- Dovada constituirii Garantiei de participare(in cazul Scrisorii de garantie bancara, instrumentului de garantare emis deo societate de asigurari sau filei CEC) se face prin transmiterea documentului de garantare in original la S.C. Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii cu Publicul, pana la data depunerii ofertei.- Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi transmis obligatoriu si in SEAP.-In conditiile prevazute de art.278^1, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata ( 1.240 lei).
Garantie de buna executie
Constituita intr-un cuantum procentual de 5% din valoarea contractului, fara TVA, prin retineri succesive din facturile emise de catre operatorul economic sau printr-un de instrument de garantie bancara, conf.art.90 din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie va fi constituita de contractant intr-un cont la dispozitia autoritatii contractantela o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34 / 2006- Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?.In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.181 lit.a, c1 si d din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34 / 2006 - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?. Va fi prezentat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie: Dir.gen.- ing.Fatu Dorin; Sef Labor.- ing.Matau Gabriela; Sef Serv.Achiz.Pub.- ing.Hurghis Dorin.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? nu mai vechi de 30 de zile. Certificatul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor va transmite certificatul constatator in original in vederea verificarii conformitatii documentului depus in SEAP.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante ? pentru persoane juridice / fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte si cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organisme acreditate care certifica sistemul calitatii ofertantuluiISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: USD
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 07:41