Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MEZELURI


Detaliu pentru invitatia numarul 14094
Autoritate contractanta
SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA
Cod de identificare fiscala: 2502771
Adresa: LOC. JIMBOLIA, JUD. TIMIS, STR. CONTELE CSEKONICS, NR. 4, Jimbolia
Telefon: 0256360655
Fax: 0256360682
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE MEZELURI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15131400-9 - Produse pe baza de carne de porc (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Atribuirea se va face pe loturi de produse.Pentru loturile a caror valoare depaseste suma de 17.000 lei se impune constituirea garantiei de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara Tva a contractului. GArantia se va constitui in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.PRODUSELE NECESARE: Lotul ISUNCA BARZAVA - 920 kgCRENVURSTI de pui - 240 kgPOLONEZ - 1800 kgBACON- 240 kgLOTUL 2SALAM ITALIAN - 920 KGSALAM HAIDUCESC - 1400 KGSALAM BANATEAN - 15 KGSALAM ARDELENESC - 15 KGLOTUL 3CARNATI CABANOS - 920 KGCARNATI MUNTENIA - 1400 KGLOTUL 4PARIZER DE VITA -2200 KG
Stare procedura: -
Data publicarii: 16.03.2007 08:14
Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIAJUT. TIMIS, COD POSTAL 305400STR. CONTELE CSEKONICS, NR. 4TEL 0256-360655, FAX 0256-360682
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CRITERII DE CALIFICARE SI/SAU SELECTIE1. SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUI- declaratie privind eligibilitatea ( se va prezenta formularul nr. 12 a din Ordinul nr. 155/2006 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor publice privind aprobarea Ghidului pentru atribuirea contractelor de achizitie publica)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 ( se va prezenta formularul nr. 12 B al ord. 155/20062. CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE- se vor transmite copii dupa certificatul de inregistrare fiscala, autorizatia de functionare si distributie a produselor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire a contractului.3. CAPACITATEA TEHNICA SI SAU PROFESIONALA- ofertantul va transmite doua adrese de recomandare din partea a cel putin doi parteneri contractuali din anul anterior si va completa un formular conform anexei 12 d la ordinul 155/2006.
la sediul autoritatii contractantecostul documentatiei este de 5 lei .In cazul in care se solicita transmiterea prin posta, solicitantul va suporta cheltuielile postale
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer