Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie microbuz 20+1 locuri 1 bucata


Detaliu pentru invitatia numarul 351580
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
Numar invitatie: 351580/31.07.2013
Denumire contract: Achizitie microbuz 20+1 locuri 1 bucata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" SuceavaCod fiscal: RO 713454, Adresa: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Salcea, Telefon: +40 230529999, Fax: +40 230529999
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Stada Aeroportului nr. 1, orasul Salcea, judetul Suceava, Romania, Salcea, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529999, fax: +40 230529999, persoana de contact: Stada Aeroportului nr. 1, orasul Salcea, judetul Suceava, Romania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Autoritatii Contractante, Strada Aeroportului nr. 1, orasul Salcea, judetul Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie microbuz 20+1 locuri 1 bucata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea contractului de furnizare a aunui microbuz nou, 20+1 locuri, motorizare diesel.
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru perioada de valabilitate a ofertei in suma de 3.950 lei echivalent 905, 73 Euro la curs BNR valabil ptr 23.05.2013, 1 Euro = 4, 3611 Lei.Garantia de participare poate fi constituita prin: - virament in contul autoritatii contractante IBAN: RO 11 BRMA 0999 1000 5735 4544, deschis la Banca Romaneasca sucursala Suceava, CIF 713454. - instrument de garantare emis de o institutie financiara (Banca /Scocietate de asigurari)- in numerar la casieria autoritatii contractante. Ofertantii care demonstreaza incadrarea in categoria IMM beneficiaza conform Legii 346/2004 de reducere cu 50%. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se incadreaza in situatiile: a. ofertantul isi retrage/modifica oferta dupa data si ora limita de depunere.b. ofertantul nu semneaza contractul de furnizare in perioada de valabilitate a ofertei la invitatia autoritatii contractantec. ofertantul se regaseste in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006. In acest caz suma retinuta este conform cu prevederile OUG 34/2006 Art 278/1 alin. 1 litera a).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1 - in original2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 2 - in original3. Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul consolidat al statului si bugetul local - Formular 3 - in original.Nota: Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatele de atestare fiscala emise de ANAF si autoritatea locala care sa sustina declaratia pe propria raspundere.Certificatele se prezinta in original / copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".4. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de Art.69/1 din OUG 34/2006 - Formular 4, in original.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular 5 - in original. Persoanele cu functii decizionale in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, fata de care se raporteaza prezenta declaratie sunt: a)din cadrul regiei Ioan Mariuta -director general, Grosu Romascu Marius ? Director General adjunct, Liliana Ruxandari - director economic, Havris Alin - Sef Serviciu Tehnic, Tiberiu Todosi Sef Birou Infrastructurab) Consiliul de administratie: Mogos Eugen - Presedinte CA, Membri CA: Mintici Mihai Liviu, David Gheorghe, Hrestic Rares Vasile, Diaconescu Lucica. Pentru ofertanti inregistrati in Romania. Certificat constatator eliberat de ORC care sa contina informatii actuale la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Acesta trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii - Comercializare autovehicule.Pentru ofertantii din strainatate se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare si obiectul de activitate.Nota: Documentele se pot prezenta initial - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu origalul". La solicitarea autoritatii contractante, ofertantii au obligatia de a prezenta documentele in original sau copie legalizata daca acestea au fost prezentate in cadrul ofertei sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor autovehicule similare cu obiectul contractului livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer