Achizitie publica - Achizitie microbuz in sistem leasing in cadrul proiectului ?IMPREUNA PENTRU EDUCATIE?
Detaliu pentru invitatia numarul 306253
COMUNA MOVILENI (PRIMARIA COMUNEI MOVILENI)
Cod de identificare fiscala: 4540410
Adresa: IASI, SAT MOVILENI, COM MOVILENI, JUD IASI, Movileni
Telefon: 0232297878
Fax: 0232297878
Denumire invitatie: Achizitie microbuz in sistem leasing in cadrul proiectului ?IMPREUNA PENTRU EDUCATIE?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie microbuz in sistem leasing in cadrul proiectului ?IMPREUNA PENTRU EDUCATIE?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 25.08.2011 16:23)
Data publicarii: 22.07.2011 18:04
Data limita de depunere a ofertelor: 04.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Movileni, judetul Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Movileni, judetul Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 173, 745 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea inart. 181 din OUG nr.34/2006; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice de la bugetul de stat si de la bugetul local; Declaratie privind calitatea de participant;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neîncadrarea în art . 69indice 1din O.U.G. 34 din 2006;Certificat constatator ;Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare; bilanturile pe 2008, 2009, 2010;Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse;Declaratie privind personalul; Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Informatii privind subcontractantii;Informatii privindasociatii;.
din SEAPCuantumul garantiei de participare este de 3.400 lei.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare