Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie microbuz pentru dotarea serviciului de transport public in comuna Corund, jud. Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 356935
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Corund
Numar invitatie: 356935/14.01.2014
Denumire contract: Achizitie microbuz pentru dotarea serviciului de transport public in comuna Corund, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CorundCod fiscal: 4246084, Adresa: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Telefon: +40 266249101, Fax: +40 266249344
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Romania, cod postal: 537060, telefon: +40 266249101, fax: +40 266249344, persoana de contact: ALBERT VAGASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Corund, loc. CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, cod postal: 537060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie microbuz pentru dotarea serviciului de transport public in comuna Corund, jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare microbus cu capacitate de transport intre 19+ 1 pers - 22+1 pers din care 2 locuri special amenajate pentru persoane cu dizabilitati fizice, pentru dotarea serviciului de transport public in comuna Corund, jud. Harghita
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 727 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3790 lei. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita la alegere, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contulnr. RO82 TREZ 3525 006X XX00 1299, deschis la Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc, cod fiscal 4246084 .Nota: Daca ofertantul este IMM acesta poate depune doar 50% din valoarea garantiei. Se completeaza Formularul 2 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, Daca ofertantul depune doar 50% dinvaloarea garantiei si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.In conformitate cu art. 278^1, alin.1 lit. a) din OUG 34/2006, in masura in care in urma unei contestatiidepuse Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoareaestimata a contractului 1.897, 27lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea fara TVA contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;2. Garantia de buna executie se constituie in termen de 3 zile de la data semnarii contractului prin: - scrisoare de garantie, aceasta constituindu-se in anexa la contract; Scrisoarea de garantie de buna executie trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie si sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sausemnatura autorizata.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr. 6 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 ? Prezentare Formular nr. 7 ? in original.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art.181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite obtinerea acestora pana la termenul limita de depunere a ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceasta conditie este considerata indeplinita in situatia in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a carorcertificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.4. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite obtinerea acestora pana la termenul limita de depunere a ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele deatestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceasta conditie este considerata indeplinita in situatia in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 8.6. Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul nr. 5Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul este obligat sa prezinte acest formular.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Corund, dupa cum urmeaza: 1. KATONA MIHALY -primarul comunei2. RAVASZ FERENC - viceprimarul comunei3. LASZLO MONIKA -secretarul comunei4. MATE KATALIN - contabil sef5. FARKAS- HEGYI DENES - referent urbanism6. KATONA KATALIN ? referent economic7. Fodor Hunor-Attila - consilier local8. Mako; Ferenc - consilier local9. Biro; Lajos - consilier local10. To;falvi Albert - consilier local11. Piros Tamas - consilier local12. Mathe Istvan - consilier local13. Mathe Marton - consilier local14. Gyorfi Jo;zsef -consilier local15. Balazs Istvan-consilier local16. Gyorfi Lajos - consilier local17. Molnos Ferenc - consilier local18. Gabor Rupi - consilier local19. Molnos Marton - consilier local20. So;falvi Arpad- consilier local7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOrice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorul economic va completa Formular nr. 4Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente - Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de catre ONRC sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de la ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care acesta in oferta sa a prezentat documentul in copie conform cu originalul, se va solicita prezentarea acestuia pentru conformitate in original sau in copie legalizata.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.- Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota 1: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota 2: La procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare, ofertantii vor avea in vedere respectarea prevederilor art. 46 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Precizarea cifrei medii de afaceri pe ultimuii trei ani- 2011, 2012, 2013. - (daca firma are activitate mai mica de trei ani, poate prezentainformatiile doar pentru ani in care acestea sunt disponibile). - Ofertantiinerezidenti vor depune traduceri autorizate ale documentelor. - In cazul deasociere, fiecare asociat indeplineste, de asemenea, cerinta minima., Cerinta nr.2 Prezentarea Bilanturilor contabile pentru anii financiari 2011, 2012, 2013, vizate si inregistrate la organele competente in copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru anul 2013, vor fi admise si alte documente edificatoare in sustinerea cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produsesimilare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produsese realizeaza printr -o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara -Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Perioada de garantie acordata
40
Descriere: Descriere: Durata de garantie acordata (luni) P2 = (g ofertat / g max X 40 puncte), in care : ? g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 40 de puncte; ? g ofertat este durata de garantie a ofertei evaluate. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maxima este de 60 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2014 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer