Achizitie publica - Achizitie microbuz pentru transport elevi
Detaliu pentru invitatia numarul 323022
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323022/29.03.2012
Denumire contract: Achizitie microbuz pentru transport elevi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)Cod fiscal: 4326914, Adresa: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575005, Fax: 0230575167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Dorna Cndrenilor, str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575005, fax: +40 230575167, persoana de contact: Mafteiu CANDREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dorna Cndrenilor, str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575005, fax: +40 230575167.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie microbuz pentru transport elevi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie microbuz pentru transport elevi
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Grantia de participare la licitatie este in suma de 3.700 lei si poate fi constituita, la alegere, prin: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau 2. virament bancar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Vafi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dorna Candrenilor are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.Pentru persoane fizice/ juridice straine Comuna Dorna Candrenilor va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica. Pentru persoane fizice/ juridice straine Comuna Dorna Candrenilor va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publicaofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.9; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante ca fiind d-l Mfteiu CANDREA ? primarul comunei, d-na Irina-Speranta CANDREA ? secretarul comunei si d-na Ioana DELIMAN - responsabil cu achizitiile publice; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 8. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta (la solicitarea autoritaii contractante) documentul in original sau copie legalizata. Pentru persoane fizice/ juridice straine se solicita: 1.Documente care confirma o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.2.Documente care sa confirme ca obiectul contractului are corespondent in obiectul de activitate principal sau in obiectele de activitatesecundare.Se va solicita ca documentele sa fie valabile la data prevazuta pentru depunerea ofertelor si sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va adauga traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 370.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) - Formular nr. 11, Informatii privind subcontractantii., Finalizarea in ultimii 3 (trei) ani, perioada determinata prin raportare la termenul limita prevazut pentru depunerea ofertelor, a cel putin unui contract de furnizare auto din categoria celui care face obiectul achizitiei, cu valoarea de minim 185.000 lei.Pentru contractul indicat cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice., Retea de unitati service autorizate de importatorul sau producatorul marcii microbuzului ofertat, organizata cel putin la nivel regional.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 10:23