Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie microscoape si invertoscop


Detaliu pentru invitatia numarul 316317
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Cod de identificare fiscala: RO 24326056
Adresa: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti
Telefon: 0748.886.507.
Fax: 021-315.15.97
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie microscoape si invertoscop
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 38510000-3 - Microscoape (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare microscoape ( coduri CPV 38510000-3, 38513100-5) - 2 microscoape cu putere de marire de 1000x si contrast de faza ( pentru laboratoarele din Satu Mare si Oradea ) si 1 invertoscop cu putere de marire de 400x si contrast de faza, inclusiv condensor si obiective contrast de faza pentru imbunatatirea microscopului aflat in dotarea laboratorului de la Tg. Mures
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.09.2011 12:12)
Data publicarii: 22.09.2011 17:24
Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2011 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Str. Edgar Quinet nr. 6, sect. 1, cod postal 010018 - REGISTRATURA (parter)
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str. Edgar Quinet nr. 6, sect. 1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor)
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 157, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligib., Declaratie privind neîncadrarea în preved.art. 181, Certif. constatatoare privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a imp.si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asig. sociale de stat, Cazier fiscal, Certif. constatator emis de ORC, Copie Certif.de Inreg. emis de ORC, Documente care dovedesc o forma de înreg./ atestare ori apartenenta dpdv profesional, Inf.privindsit.ec.-fin.(prezentarea inf.gen.aferente anilor 2009 si 2010;Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 2 ani, vizate si înreg.de organele competente; niv.min.al cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 294.525 Lei), Inf.privindcapacit.tehnica (lista principalelor livrari în ultimii 3 ani; exp.similara-contract/contractefurnizare aparate similare a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat 78.750 lei; Inf.privind asociatii ( daca e cazul), Standarde de asig.a calit.
Descarcare documentatie de atribuire din SEAP; Se solicita garantie de participare in cuantum de 1575 lei
Motive anulare:
Altele
Observatii: anuntul de participare a fost transmis la SEAP fara Documentatia de Atribuire; din acest motiv, ulterior acestui anunt a mai fost transmisa in SEAP o noua invitatie de participare, inregistrata cu numarul 316321/21.09.2011, ce cuprinde si Documentatia de Atribuire.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer