Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mixtura asfaltica B 16 + emulsie cationica EBCR60


Detaliu pentru invitatia numarul 350789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Caransebes
Numar invitatie: 350789/19.07.2013
Denumire contract: Achizitie mixtura asfaltica B 16 + emulsie cationica EBCR60
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CaransebesCod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: +40 0255514885, Fax: +40 0255515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie mixtura asfaltica B 16 + emulsie cationica EBCR60
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie mixtura asfaltica B 16 + emulsie cationica si transportul acestora la beneficiar.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare: 6200 lei.(Curs BNR la 3.07.2006 pt. garantii in alta moneda) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Aceasta se const. prin viram. bancar sau printr-un instrum. de garantare emis de o societate bancara ori de o soc. de asig. si se va prez. in conf. cu art. 86, din HG nr.925/2006. Garantia de part. se va posta in SEAP (scanata si semnata electronic), se va prezenta pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Garantia de part. se va constitui: a) - prin viram. in contul AC, prin OP confirmat de catre banca; se va depune in contul IBAN nr. RO31 TREZ 1825 006X XX00 0050 al Prim. Caransebes, deschis la Trez. C-sebes;b) - la casieria Primariei Caransebes, pana la data stabilita conform invitatiei de participare;c) - scrisoare de gar. bancara in favoarea autoritatii contractante si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin (3), din HG nr. 925/2006, prezentate mai sus, sau : d)-instrum. de garantie emis de catre o societate de asigurari.In cazul in care se va depune o contestatie considerata a fi nefondata de catre CNSC, se va proceda la retinerea sumei prevazuta la art. 278.1, din OUG 34/2006.Garantia de part. se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88, din HG 925 / 2006.Ofertantul isi pierde gar. de part. daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Neprezentarea garantiei de part., in forma solicitata, in cadrul ofertelor conduce la respingerea acestora(conf. art.33 din HG 925/2006).In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate. In acest sens se va prezenta un document din care sa rezulte calitatea de IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA (In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate). Ofertantul castigator va prezenta la data incheierii contractului de furnizare, extras de cont pentru garantie de buna executie deschis la Trezoreria Statului pentru 0, 5% din pretul contractului, urmand ca pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta sa alimenteze acest cont pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului. Garantia de buna executie se mai poate constitui prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original sau prin instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari ? in original Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator si subcontractant, daca e cazul)Persoane cu functie de decizie din cadrul A. C.- Vela Marcel Ion? Primar- Galescu Cornel - Viceprimar- Borcean Nicolae ? City Manager- Bratu Ana ? Secretar- Popa Carmen ? Dir.EconomicaConsiliul Local: Albai Petru, Avasilcai Elena, Bojinescu Ana, Buzescu Ilie, Cornea Stelian, Dascalu Valentin, Gherman Aurora, Isac Marius, Marcu Ioan, Marinescu Ciprian, Munteanu Octavian, Ponetchi Maria, Stanescu Alexandru, Selner Nicolae, Strejariu Petru, Susailu Octavian, Todorescu Lazar, Ungur Ioan.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cazier judiciar /certificat echivalent al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cazier fiscal al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, fara datorii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minimum 619.900 lei . Media cifrei de afaceri solicitata este cea globala. Bilanturi contabile din ultimii 3 ani - 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente., Informatii privind situatia economico-financiara: Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual LEI/VALUTA comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: 2010:1E= 4, 2848 lei2011:1E= 4, 31972012:1E= 4, 4287.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari ? Formular nr. 7 - cerinta obligatorie., 2. Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari /documente ca a furnizat in ultimii 3 ani minim 1- maxim 3 contracte produse similare in valoare cumulata de cel putin 217742 lei fara TVA., 3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani - Formular nr. 9 Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii, Standarde de protectia mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
30
Descriere: Termen de livrare de la primirea comenzii
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer