Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mixtura asfaltica (BA8, BA16, BADPC 25) si emulsie bituminoasa cationica EBCR 60.


Detaliu pentru invitatia numarul 323827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ROMAN
Numar invitatie: 323827/10.04.2012
Denumire contract: Achizitie mixtura asfaltica (BA8, BA16, BADPC 25) si emulsie bituminoasa cationica EBCR 60.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: 0233741119, Fax: 0233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 0233741119, fax: +40 0233741604, persoana de contact: Manuela Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Tehnica, Piata Roman Voda, nr. 1, Roman,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie mixtura asfaltica (BA8, BA16, BADPC 25) si emulsie bituminoasa cationica EBCR 60.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii strazi, alei si trotuare
II.1.6) CPV: 44113600-1 - Bitum si asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 076 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3700 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare cf. L 346/2004. In acest caz, ofertantul va atasa dovezii garantieiFormularul nr. 18. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunerea ofertelor. Forma de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante - Formular nr. 14 ? ?Scrisoarea/instrument de garantare? eliberat de o banca/societate de asigurari din Romania, sau dupa caz, de o banca/societate de asigurari din strainatate. Instrumentul de garantare, eliberat de o banca/societate de asigurari din strainatate va fi prezentat in original si va fi insotit de traducerea legalizata si autorizata in limba romana.- ordin de plata cu viza bancii in contul nr. RO46TREZ4925006XXX000154, deschis la Trezoreria Roman. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre MUNICIPIUL ROMAN, procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2 ? in original.Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Decl. art. 691 din OUG 34/2006 ?Formular 4 ? in original. Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: Leoreanu Laurentiu Dan - Primar, Lazar George-Viceprimar, Bojescu Ovidiu-Administrator Public, Carnariu Gheorghe-Secretar Municipiu, Alexe Ana-Maria-arhitect sef Directia Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Pisica Gabriela-director Directia Taxe si Impozite Locale, Plaii Mihai-director Directia Buget Contabilitate, Ionita Dan Felician-director Directia Tehnica si Investitii, Grajdeanu Remus-director Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, Monac Sorina-director Directia de Asistenta si Protectia Sociala, Cazacu Daniel-director Directia Politia Locala, Maftei Doinita-director Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor , Cristian Ana-Maria-sef Birou financiar-contabil D.A.P.B.O., Moraru Corina-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, Maftei Liliana-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, Prajescu Cristina-sef Serviciul Buget, Contabilitate, Galateanu Otilia-sef Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Enache Costel-sef Serviciul Investitii si Lucrari Publice, Vacaru Mihail-sef Serviciul Achizitii Publice, Cocea Mioara-sef Serviciul Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, Tatatru Manuela-sef Serviciul Administratie Publica Locala, Ilie Irina-sef Serviciul Unitatea de Implementare a Proiectelor, Botezatu Cristian-sef Serviciul Administrativ, Stanciu Carmen Ernestina-sef Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, Panaite Cristina Nicoleta-sef Biblioteca Municipala, Ursu Daniel Dumitru-sef Biroul pentru Situatii de Urgenta.Consilieri: AchiriloaeiLeonard, Afetelor Oana Geanina, Anghel Valerian, Benchea Maricel, Boloca Ilie, Cazan Sorin Dumitru, Chiriac Lenuta Nusa, Cosmescu Micsunica, Curcudel Nicolae Bogdan, Damian Benone Leonid, Holban Constantin, Iftimie Neculai, Jora Aurelian, Munteanu Lucian, Murarita Vasilica, Pascariu Lucian Ioan, Paulet Eugen, Stan Viorel, Stoica Mihai, Tubucanu Ionel. Membri comisie: Manuela Mihalache, Gheorghe Cotianu, Mioara Cazoni. Supleanti: Luminita Dima, Maria Clapon.Certificat Ordin 314/2010 ? Formular 5 ? in original.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul consolidat din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci se accepta: fie o declaratie pe proprie raspundere, fie o declaratie autentica data in fata unui notar. Va fi exclus din procedura operatorul economic care nu si-a indeplint obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, cf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic corespunzator obiectului contractului, depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna certificatul constatator. Pentru persoanejuridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat: min. 700000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din L 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si garantia de buna executie., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani, in calitate de contractant/subcontractant, cel putin un contract, cu obiect similar, de min 350000 lei fara TVA si a max. 2 contracte, cu obiect similar, a caror valoare cumulata sa fie de 350000 lei fara TVA. In situatie in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare produsele similare furnizate in perioada solicitata. In cazul in care ofertantul a furnizat produse similare, in calitatea de asociat, valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia in cadrul contractului prezentat., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic(din dotare proprie, in leasing sau in chirie) necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Necesar minim de utilaje: - instalatie (statie) de preparare mixturi asfaltice;
- laborator de incercari autorizat, cel putin gr. III, Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. ISO 9001/2008 sau echivalent. Nu se accepta ]n curs de cerificare. In cazul depunerii unei oferte in asociere cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer