Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mixtura asfaltica (Ba8, Ba16, BADPC25, emulsie cationica EBCR 60)


Detaliu pentru invitatia numarul 343066
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ROMAN
Numar invitatie: 343066/25.02.2013
Denumire contract: Achizitie mixtura asfaltica (Ba8, Ba16, BADPC25, emulsie cationica EBCR 60)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Manuela Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Roman, Directia Tehnica, Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie mixtura asfaltica (Ba8, Ba16, BADPC25, emulsie cationica EBCR 60)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de mixturi asfaltice pentru repararea strazilor
II.1.6) CPV: 44113600-1 - Bitum si asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 066 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4500 leiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare, cf. L 348/2004. In acest caz, ofertantul va atasa dovezii garantieiFormularul nr. 15. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila. Forma de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante - Formular nr. 16 ? ?Scrisoarea/instrument de garantare? eliberat de o banca/societate de asigurari din Romania, sau dupa caz, de o banca/societate de asigurari din strainatate. Instrumentul de garantare, eliberat de o banca/societate de asigurari din strainatate va fi prezentat in original si va fi insotit de traducerea legalizata si autorizata in limba romana.- ordin de plata cu viza bancii in contul nr. RO46TREZ4925006XXX000154, deschis la Trezoreria Roman. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre MUNICIPIUL ROMAN, procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria unitatii.Data la care se va face echivalenta leu/euro: 05.03.2012.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2 ? in original.Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Decl. art. 691 din OUG 34/2006 ?Formular 4 ? in original. Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: 1. LEOREANU LAURENTIU DAN - PRIMAR - Municipiu, 2. MICU LUCIAN-OVIDIU - VICEPRIMAR - Municipiu, 3. BOJESCU OVIDIU - ADMINISTRATOR PUBLIC - Municipiu, 4. CARNARIU GHEORGHE - SECRETAR MUNICIPIU, 5. ALEXE ANA MARIA - ARHITECT SEF - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului, 6. PISICA GABRIELA ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Impozite si Taxe Locale, 7. PLAII MIHAI ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Economica, 8. IONITA DAN FELICIAN ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Tehnica si de Investitii, 9. GRAJDEANU REMUS - DIRECTOR EXECUTIV - Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, 10. MONAC SORINA ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia de Asistenta si Protectia Sociala, 11. CAZACU DANIEL ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Politia Locala, 12. BOTEZATU CRISTIAN ? DIRECTOR - Directia Administrativ, 13. MAFTEI DOINITA ? DIRECTOR EXECUTIV ? Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor, 14. CRISTIAN ANA-MARIA - SEF BIROU - Birou financiar contabil D.A.P.B.O. 15 MURARESCU CONSTANTIN ? SEF SERVICIU ? Serviciul Bazar, Obor, Lac agrement, 16. MORARU CORINA - SEF SERVICIU - Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, 17. MAFTEI LILIEANA - SEF SERVICIU - Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, 18. PRAJESCU CRISTINA - SEF SERVICIU - Serviciul Buget, Contabilitate, 19. GALATEANU OTILIA - SEF SERVICIU - Serviciul Resurse Umane, Salarizare, 20. ENACHE COSTEL - SEF SERVICIU - Serviciul Investitii si Lucrari Publice, 21. VACARU MIHAIL - SEF SERVICIU - Serviciul Achizitii Publice, 22. COCEA MIOARA - SEF SERVICIU ? Serviciul Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, 23. TATARU MANUELA - SEF SERVICIU ? Serviciul Administratie Publica Locala, 24. ILIE IRINA - SEF SERVICIU - Serviciul Unitatea de Implementare a Proiectelor, 25. STANCIU CARMEN ERNESTINA - SEF SERVICIU - Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, 26. PANAITE CRISTINA NICOLETA - SEF SECTIE ? Biblioteca Municipala, 27. URSU DANIEL DUMITRU SEF BIROU Biroul pentru Situatii de Urgenta, 28. MUNTEANU VASILE ? SEF SERVICIU ? Serviciul public de Gospodarire Comunala, 29. PETREA DANUT ? SEF FORMATIE ? Formatia salubritate si transport, 30. MOCANU VALENTIN - SEF FORMATIE ? Formatia confectii metalice si instalatii electrice, 31. BUTNARU IOAN ? SEF FORMATIE ? Formatia Intretinere drumuri, 32. OUATU CONSTANTA ? ASISTENT MEDICAL SEF ? CresaLISTA CONSILIERILOR LOCALI ai MUNICIPIULUI ROMAN: ACHIRILOAEI LEONARD, ALEXANDRU DORU MIHAI, ANDRICI GABRIEL, ANDRIES BOGDAN COSTINEL, BENCHEA MARICEL, CAPRARU PETRICA, CHIRIAC LENUTA NUSA, FARCASI PETRU, FRON ANDREI, GINDULESCU PETRU, HAVRICI TOMSA IULIA, LAZAR GEORGE, LICHIARDOPOL MIHAI DANUT, MOCANU VASILE, OUATU DUMITRU, PALANCEANU CATALINA ELENA, PATRASCU LIVIA NICOLETA, PAULET EUGEN, PETREA DANIEL, TANOVICI MIHAELA.LISTA POSIBILILOR MEMEBRI AI COMISIEI DE EVALUARE OFERTE: LUMINITA DIMA?Serv. Achizitii Publice; MARIA CLAPON?Serv. Achizitii Publice, MANUELA MIHALACHE-Serv. Achizitii Publice, MIOARA CAZONI - insp. Serv. Investitii si Lucrari Publice, COTIANU GHEORGHE ? insp. Serv. Investitii si Lucrari Publice, CORINA IONELA POPA?insp. Serv. Juridic. In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente.Certificat Ordin 314/2010 ? Formular 5 ? in original.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul consolidat din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci se accepta documente similare prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 209, alin 1 din Ordinnr. 509/2011 ANRMAP.In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanejuridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat de min. 1000000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista poate fi insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme livrarea de produse prin cel putin un contract similar de min. 500000 lei fara TVA sau a max. 2 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de min. 500000 lei fara TVA. Contract similar se refera la contract de furnizare mixturi asfaltice.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. ISO 9001/2008 sau echivalent in copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Pentru ofertantii ce au in curs de certificare sistemul de management al calitatii se vor accepta doar cei care dovedesc ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca se va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer