Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MIXTURA ASFALTICA SI EMULSIE CATIONICA


Detaliu pentru invitatia numarul 324395
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG
Numar invitatie: 324395/18.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MIXTURA ASFALTICA SI EMULSIE CATIONICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNGCod fiscal: 17100861, Adresa: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, Telefon: 0248530040, Fax: 0248530040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248530040, fax: +40 248530040, persoana de contact: Campulung, str. Maior Galdau, nr. 9, Arges
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.P.A.D.P.P., strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MIXTURA ASFALTICA SI EMULSIE CATIONICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mixtura asfalticaBAPC 16si emulsie cationica EBCR 60
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 leiSe poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara (se va prezenta in original) conform Formularului 8. Scrisoarea de garantie bancara trebuie: · Sa fie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta;· Sa faca referire expresa la procedura de licitatie deschisa pentru atribuirea contractului de , , ACHIZITIE MIXTURA ASFALTICA SI EMULSIE CATIONICA?· Sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG· Sa contina valoarea garantiei de participare care sa corespunda cu cea solicitata prin fisa de date;· Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;· Sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata;· Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- Ordin de plata in contul : RO89TREZ0475006XXX001265 deschis la Trezoreria Campulung, jud. Arges, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Cod fiscal 17100861.- orice alta modalitate, conform legisatiei in vigoare a) In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. b) Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractuluiModalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont deschis de ofertantul declarat castigator laTrezorerie si pus la dispozitia Autoritatii Contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in acest cont este de 0, 5% din pretul contractului, in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti, sub anctiunea rezilierii acestuia.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din cadrul ?Sectiunii Formulare?.Nota: Conform art. 180 din OUG 34/2006 ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.2.Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din cadrul ?Sectiunii Formulare?. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. PrezentareaCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?)4. PrezentareaCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?)Aceste certificate se solicita pentru sediu principal si in cazul in care ofertantul are sediu secundar in zona Municipiului Campulung se solicita si pentru acel punct.5. - Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Se va prezentaFormularul nr.7 din cadrul " Sectiunii Formulare .6. - Ofertantul va prezenta declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Se va prezentaFormularul nr.9 din cadrul " Sectiunii Formulare Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile;b. In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatiile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru)c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d) Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.7. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 . Se va prezentaFormularul nr.13 din cadrul " Sectiunii Formulare .Persoane din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director - Popescu Liviu-Daniel- Sef Serviciu - Stoica Mirela-Cristina- Sef Serviciu - Mitu Valentin- Sef Formatie - Radulescu Gheorghe Mihai- Inspector - Tutea Adrian-Ionut- Subgininer - Balaceanu Olguta- Contabil - Radu Cristina- Jurist - Nicolae Iulian- Inspector - Popescu Bogdan- Inspector - Balascan Sorin Prezentarea in original sau copie legalizata sau copie ?Conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri aferenta ultimilor 3 ani.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in euro se va folosi cursul mediu lei/euro comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei la adresa http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx, pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011astfel: Euro: 2008:3, 6827 lei2009:4, 2373 lei2010:4, 2099 lei2011:4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;Autorizatia de functionare a statiei de preparare mixturi asfalticeInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer