Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mobilier


Detaliu pentru invitatia numarul 336838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 336838/08.10.2012
Denumire contract: Achizitie mobilier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Tehnic Investitii.Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UMF Tg. Mures, Str. Gh. Marinescu, nr. 38, Directia Administrativa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie mobilier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de furnizare de mobilier consta in executia, transportul si instalarea mobilierului la sediul achizitorului.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
186 Lei, reprezentand 2 % din valoarea estimata, fara TVA Per.de valab.a gar.pentru partic: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In conf.cu prev.art.86 din H.G925/2006, gar.de partic.se constit.prin virament bancar in contul RO85TREZ4765005XXX000203, desch.la Trez.Tg.Mures, printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari sau prin depunere la casieria universitatii, in orig, in cuantumul si pt.perioada prev.in docum.de atrib. Ofertele care nu sunt insotite de dov.const.gar.de partic.vor fi considerate inacceptabile. Per.de valab.a gar.de partic.in conf.cu prev. art.85, lit.b din H.G 925/2006:90 de zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea , prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind eligibilitatea- Formularul 6 din sectiunea formulare; Acest document trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neicadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; -Formularul 7 din sectiunea formulare.Documentul pentru neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c)1 si d trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea, prezentarea formularului: Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 8 din sectiunea formulare;Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie Tg.Mures: Rector: Prof.Dr.Leonard Azamfirei, Director General Administrativ Pop Serban Alexandru;Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie Tg.Mures: Contabil Sef ec.Munteanu Paraschiva, Consilier Juridic Jr.Salagean Manuela.Membrii comisiei de evaluare, desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: ing.Harangus Nicolae-presedinte cu drept de vot, ing.Sala Silvia-membru, ing.Iusan Camelia-membru, sing.Suciu Ioan-membru, ing.Sabau Emil-membru de rezerva.Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 9 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea, prezentarea Formularului 12 din capitolul de Formulare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Acest document trebuie prezentate de toti ofertantii asociati sau subcontractanti.Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie certificata pentru conformitate2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004)- Formular 10.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si traducerea legalizata a acestor documente.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 1. Prezentarea unei declaratii din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale , aferente ultimilor trei ani ( 2009, 2010, 2011) cu o valoare egala sau mai mare de: 18.000, 00 lei/echivalentul in euro, calculata la cursul mediu anual al BNR. al fiecarui an; 2. Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011 vizate de Directia Generala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului, copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 1. Lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani 2. Cel putin o livrare similara finalizata in ultimii 3 ani. Livrarea similara inseamna furnizarea de produse similare sau executare de lucrari ce implica si furnizarea de produse similare, a caror valoare sa fie de minim 9.000 lei, fara TVA sau echivalent euro. Obligatoriu se vor depune copii de pe paginile contractului/contractelor care contin partile contractante, obiectul contractului, valoarea livrarilor si semnaturile contractantilor., Cerinta nr. 2 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 2. Acordul de subcontractare, Cerinta nr. 3 Informatii privind asociatii, daca este cazul 1. Acordul de asociere, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii 1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere 2. Declaratie cu privire la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care va fi alocat strict pentru finalizarea prezentului contract, cu mentionarea calificarii acestuia. Cerinta nr. 1 Prezentarea certificatului SR EN ISO 9001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, str.Gh.Marinescu, Nr.38, Tg.Mures, Directia Administrativa, Serviciul Tehnic Investitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer