Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune si Mobiler pentru centru intern de conferinta al ADR Nord-Vest.


Detaliu pentru invitatia numarul 329672
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VEST
Numar invitatie: 329672/15.06.2012
Denumire contract: Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune si Mobiler pentru centru intern de conferinta al ADR Nord-Vest.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTCod fiscal: RO11463302, Adresa: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 788231689, Fax: +40 264439222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune si Mobiler pentru centru intern de conferinta al ADR Nord-Vest.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune si Mobiler pentru centru intern de conferinta al ADR Nord-Vest.
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1, 99% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 4637, 49LOT 1 ? 2494, 26 leiLOT 2 ? 551, 23 leiLOT 3-1094, 5 leiLOT 4 ? 497, 5 leiNeprezentarea acesteia atrage descalificarea ofertantilorScrisoare de garantie bancara pentru o perioada minima egala cu perioada de valabilitate a oferteisau plata se poate face cu OP in contul curent al ADR Nord-Vest-RO40RNCB0106026028910001.OP-ul va fi scanat si depus pe SEAP, sau conform art.86 (1) din HG 925/2006Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitae a oferteiGar. de particip. se va restitui partial in caz de contestatie cf. art. 278(1) din OUG nr. 34/2006, altfel se aplica prevederile art.88 din HG 925/2006Prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006 se vor aplica doar pentru loturile a caror valoare estimata este mai mare de 63000 leiGarantia de participare se pierde daca: 1)revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare2)revoca oferta dupa adjudecare3)fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate al oferteiDaca garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, atunci se va preciza in scrisoarea de garantie faptul ca garantia constituita poate fi retinuta partial in conditiile depunerii unei contestatii la CNSC si respingerea acestia, conform OUG 34/2006 ? art. 2781 sau in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formularul nr.12A-scanat , copie conform cu originalulDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 -Formularul 12 B scanat , copie conform cu originalulIn cazul in care Autoritatea contractant va solicita: prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul de stat ? copie conform cu originalul-care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , prin prezentarea formularului tip, eliberat de Agentia Nationalas de Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competente din Romania, sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.siprezentarea Certificatului de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale ? copie conform cu originalul-, prin prezentarea formularului tip, eliberat deDirectia de Impozite si Taxe Locale, ( sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) -din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.valabile la data deschiderii ofertelorPersoane juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/ candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta prezentarea unei declaratii completata conform Formularului 12 B..Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12C completataDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare-Prezentare Formular4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006).- - Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Claudiu Cosier ?Director General , persoana care aproba bugetul aferent autoritatoo contractante necesar finantarii contractelor-Elena Muste-Director Economic si membrii comisiei de evaluare a acestei cereri de oferta-Nicoleta Glodan, Anca Virginas si Dana BlagCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPrezentare Formular 1 - Certificat de participare cu oferta independenta din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat Certificatul constatator-eliberat de Oficiul Registrului Comertului , cu codul CAEN, necesar desfasurarii activitatii, emis cu cel mult30 de zile inainte de data participarii la procedura de achizitie publica, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original sau copie conform cu originalul. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataSe va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor care fac obiectulprezentei proceduri de achizitie.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataSe va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista cu principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniMinim o recomandare din partea unui beneficiar care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in ultimii 3 ani., Lista cu informatiile privind subcontractanti si partile din contract ce urmeaza a fi executate de acestia, mostre, certificate, agremente si orice alte asemenea documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer