Achizitie publica - Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune si Mobiler pentru centru intern de conferinta al ADR Nord-Vest.
Detaliu pentru invitatia numarul 329672
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329672/15.06.2012
Denumire contract: Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune si Mobiler pentru centru intern de conferinta al ADR Nord-Vest.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTCod fiscal: RO11463302, Adresa: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 788231689, Fax: +40 264439222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune si Mobiler pentru centru intern de conferinta al ADR Nord-Vest.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune si Mobiler pentru centru intern de conferinta al ADR Nord-Vest.
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1, 99% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 4637, 49LOT 1 ? 2494, 26 leiLOT 2 ? 551, 23 leiLOT 3-1094, 5 leiLOT 4 ? 497, 5 leiNeprezentarea acesteia atrage descalificarea ofertantilorScrisoare de garantie bancara pentru o perioada minima egala cu perioada de valabilitate a oferteisau plata se poate face cu OP in contul curent al ADR Nord-Vest-RO40RNCB0106026028910001.OP-ul va fi scanat si depus pe SEAP, sau conform art.86 (1) din HG 925/2006Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitae a oferteiGar. de particip. se va restitui partial in caz de contestatie cf. art. 278(1) din OUG nr. 34/2006, altfel se aplica prevederile art.88 din HG 925/2006Prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006 se vor aplica doar pentru loturile a caror valoare estimata este mai mare de 63000 leiGarantia de participare se pierde daca: 1)revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare2)revoca oferta dupa adjudecare3)fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate al oferteiDaca garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, atunci se va preciza in scrisoarea de garantie faptul ca garantia constituita poate fi retinuta partial in conditiile depunerii unei contestatii la CNSC si respingerea acestia, conform OUG 34/2006 ? art. 2781 sau in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista cu principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniMinim o recomandare din partea unui beneficiar care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in ultimii 3 ani., Lista cu informatiile privind subcontractanti si partile din contract ce urmeaza a fi executate de acestia, mostre, certificate, agremente si orice alte asemenea documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 10:02