Achizitie publica - Achizitie Mobilier Birouri, Diverse Scaune
Detaliu pentru invitatia numarul 354627
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354627/10.10.2013
Denumire contract: Achizitie Mobilier Birouri, Diverse Scaune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTCod fiscal: RO11463302, Adresa: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 788231689, Fax: +40 264439222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Mobilier Birouri, Diverse Scaune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Mobilier Birou, Diverse Scaune
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 444 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2 % din val estim a contr. fara TVA, respectiv 2075 lei pt lot 1, 2693, 88 lei pt lot 2, perioada de valabilitate - 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echiv pentru o GP depusa in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 5 zile . Forma de constituire a GP: virament bancar in contul curent al ADR Nord-Vest-RO40RNCB0106026028910001.- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia doc sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig (Form 11 ? Instrument/Scrisoare de GP), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabi pt dep. ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii.Instr. de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. GP trebuie sa fie irevocabila. GP poate fi depusa si in alta moneda, caz in care se va utiliza cursul de schimb stabilit de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de dep a ofertelor. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, GP si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o SC care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min.-100.000 lei pt lot 1-134.000 lei pt lot 2, Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de la cap. III.2.1 .a)si b), III 2.2., III 2.3.a)pentru fiecare asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in careoferta comuna este declarata castigatoare, lista cu principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, , perioade de prestare, beneficiari, indiferenta daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , prin care sa se confirme furnizarea de produse similare, continand referiri la : -beneficiarul contractului-tipul serviciilor prestate-perioada in care s-a realizat serviciul-valoarea contractuluiPrezentarea a cel putin a unui document (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/recomandare/process verbal de receptie) prin care sa se confirme furnizare de produse similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: -100.000 lei pt lot 1-134.000 lei pt lot 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 11:59