Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,ACHIZITIE MOBILIER DIN INOX SI ECHIPAMENTE PROFESIONALE PENTRU BUCATARII?


Detaliu pentru invitatia numarul 338633
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE, TARGURI, CANTINA
Numar invitatie: 338633/01.11.2012
Denumire contract: , ,ACHIZITIE MOBILIER DIN INOX SI ECHIPAMENTE PROFESIONALE PENTRU BUCATARII?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE, TARGURI, CANTINACod fiscal: 30532255, Adresa: ALEEA CASTANILOR, NR.6, Deva, Telefon: +40 254210986, Fax: +40 254210986
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: documentatia va fi atasata in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,ACHIZITIE MOBILIER DIN INOX SI ECHIPAMENTE PROFESIONALE PENTRU BUCATARII?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune achizitionarea de mobiliersi echipament profesional pentru bucatarie in vederea dotarii Cantinei sociale preluata in administrare de Serviciul Public Administrare Piete, Targuri, Cantina din cadrul Primariei Deva.La cantina se vor presta servicii de pregatire a hranei pentru anumite categorii de persoane.( L. 208/1997).Furnizarea pieselor si componentelor va fi urmata de asigurarea montarii lor si asigurarea mentenantei pe o anumita perioada de timp, care va fi specificata in contract.
II.1.6) CPV: 39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 288 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuant. garantiei de particip. este de 2612, 88RON reprez.1 % din valoarea estimata a contractului .Per. de valabil. a gar. de particip.- cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile.Conform art. 86 din H.G.R. 925/2006 act., garantia se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul viramentului bancar se solicita confirm. acestuia de catre banca emitenta. Se solicita prez. in original a instrumentului de garantare (formular B) la data semnarii contractului in cazul ofertantului castigator.Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrum. de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat (dupa constatarea culpei persoanei garantate) sau neconditionat (la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate).Gar. de participare se va retine sau returna de catre autoritatea contractanta in conf. cu prev. art. 87-88 din HGR 925/2006 act.Pt.viramente se va utiliza contul trezorerie RO67TREZ36624680271XXXXX deschis la Trezoreria Deva, cod fiscal 30532255.Conf. prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 priv. stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acestea beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Pt. demonstrarea incadrarii in categoria IMM, op. economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prev. in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. IMM ?rile vor completa Formular nr. 10.In conf. cu prevederile art. 278^1/OUG 34/2006, alin.1 lit.a, ofertantului caruia i-a fost respinsa de catre CNSC contestatia depusa cu ocazia particip.sale la procedura, ca fiind nefondata, i se va retine din garantia de participare suma de 2612, 88 lei reprezentand 1% din valoarea estimata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . La procedura de atribuire are dreptul de a participa orice operator economic individual sau intr-un grup de operatori. In cazul in care oferta comuna, depusa de mai multi operatori economici, este declarata castigatoare, asocierea operatorilor trebuie legalizata inainte de semnarea contractului de furnizare.2. Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/ sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.-Declaratie privind neincadrarea. in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 act.- Formular nr.1-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 act.- Formular nr.2In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoarela declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Pentru ofertantii nerezidenti se aplicaprevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Certificat.de participare la licitatie cu oferta independenta., conf. Ordin A.N.R.M.A.P.nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? Formular nr.3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preveder.art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata- Formular nr.4Persoanele cu functii de decizie din cadrul acestei proceduri sunt: Sanfirisca Nicolae Marius ?sef serviciu la Serviciul Public Administrare Piete, Targuri, CantinaResponsabil procedura achizitie : Horvat Cristina ElenaConsilieri locali: Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Chisota Roxana Axenia, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Morar Nicolae Marcel, Mos Ovidiu, Muntean Marian, Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Surgent Marius Gheorghe, Takacs Iosif, Tonea Vasile-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5-Ofertantulva prezenta -Scrisoare de inaintare ? Formular BOperatorii economici care se afla in situatiile prevazute la art.69 si art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura.Operatorii economici care se afla in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru ofertantii nerezidenti se aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: - Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).- Pentru persoanele fizice romane : Autorizatie de functionare/ alte echivalente.- Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul.(copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2011, vizat si inregistr. la organele competente si/sau alte documente edific., prin care ofert. isi poate dovedi capacitatea economico financiara, prezentate in copie, cu mentiunea : , ,Conform cu originalul?Fisa de informatii generale cuprinde informatii cu privire la datele de identificare ale firmei.Declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani.Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descrieri/fotografii pt. fiec. tip de prod. din caietul de sarcini.O lista a princip. livrari de produse efect. in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indif. dacasunt aut. contractane sau clienti privati.Livrarile de produsese confirma prin- certificate/ documente emise sau contrasemnate de o aut. ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si , din motive obiective, op. economic nu are posibil. obtinerii unui certificat/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a op. economic.Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formularul 11-Certificat de conformitate sau declaratie de conformitate al pro Calitatea produselor- conforma cu prevederile min. ale urmatoarelor standarde si documente leg.Se solicita prezentarea unui certif. de atestare a implementarii unui sistem de calitate din gama SR-EN-ISO 9001/2008 sau echivalent, care sa ofere premizele unui nivel ridicat al calitatii produselor furnizate.Op. economici care nu fac dovada implementarii sistemului de management al calitatii, vor fi exclusi din procedura.Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer