Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mobilier laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 347808
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Iasi
Numar invitatie: 347808/03.06.2013
Denumire contract: Achizitie mobilier laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor IasiCod fiscal: 4540160, Adresa: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Telefon: +40 0232267501, Fax: +40 0232277305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Romania, cod postal: 700489, telefon: +40 0232267501, fax: +40 0232277305, persoana de contact: Dorin Tanasescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DSVSA Iasi, din Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Romania, cod postal: 700489
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie mobilier laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona mobilier de laborator (mese de laborator, dulapuri de laborator), in cantitatile, dimensiunile si caracteristicile constructive prezentate in caietul de sarcini. Se vor asigura si: montare, inastalare, punere in functiune si instruirea personalului utilizator
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 537, 900.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul DSVSA Iasi nr. RO70TREZ4065005XXX007432 deschis la Trezoreria Mun. Iasisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 9 din sectiunea formulare) ori de o societate de asigurari. Echivalenta leu/euro: cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.In masura in care CNSC va respinge contestatia depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratie eligibilitate)- formularul 1 sectiunea formulare- Declaratie neincadrarea in situatiile de la art. 181 din OUG 34/2006 - formularul 2 sectiunea formulare- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (inclusiv bugetul local) emise de institutiile competente si care trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularul 3 sectiunea formulare- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoane cu functii de raspundere in derularea achizitiei: Director executiv: Gabriel Ciobanu, Sef Serviciu economic si administrativ: Dorin Tanasescu, Sef LSVSA Iasi: Elena Isan, Comp. juridic: Cezarina Ivan, Comartiment IAPA: Dorin Stoica, Gheorghe Sulea, LSVSA Iasi: Stelian Asiminei, Elena Ursu, Ionela Salceanu, Iulia Floristean, Stefania Anderco, Irina Ciobotaru, Felicia Tarca - formularul 4 sectiunea formulare - Persoane fizice/juridice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documenta?ie de atribuire. Din document trebuie sa reiasa date reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.-Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conf. prevederilor din tara in care ofertantul este rezidentAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire transmiterea in original/copie legalizata a certificatului constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completare formular informatii generale, cifra de afaceri globala medie dincel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 1075000 lei. In cazul valorilorexprimate in euro echivalenta leu/euro: cursul BNR din data publicarii invita?iei de participare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati)completata cu maxim trei contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare cu obiectul prezentei achizitii si ale caror valori cumulate sa fie de cel putin 537.000, 00 lei. Declaratia va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul?, Prezentarea de mostre in vederea demonstrarii capacitatii ofertantului de a produce/livra produse de natura celor care fac obiectul caietului de sarciniSe vor prezenta urmatoarele mostre: - mostra cadru suport cu picior reglabil profil H si C;
- mostra blat din ceramica tehnica;
- mostra blat dinmelamina HPL cu cant din PP de minim 3 mm;
- mostra blat din rasina fenolica cu grad solid de laminare;
- mostra blat din polipropilena cu margine suprainaltata;
- mostraplinta executata fara imbinari la colturi;
- mostrabalama cu deschidere la 270 grade;
- mostramaterial corpuri de depozitare, Certificatul de Conformitate cu SR EN 13150:2004 (sau alt standard echivalent) pentru mesele de laborator si mesele de laborator prevazute cu pereti ofertate, emis de un organism de certificare acreditat, inclusive Raportul de incercare (emis de un laborator acreditat) sau alte documenteechivalente cu acestea emise de laboratoare/organisme de certificare siinspectie acreditate, care sa dovedeasca ca produsul a fost executat si testat si ca indeplineste cerintele de securitate/siguranta si de performantareglementate de standardul SR EN 13150:2004, Certificatul de Conformitate cu SR EN 14727:2006 (sau alt standard echivalent) pentru corpurile de depozitare pentru laboratoare (dulapuri verticale, dulapuri suspendate pe perete, dulapuri inferioare pe plinta sau mobile pe role etc.), emis de un organism de certificare acreditat, inclusivRaportul de incercare (emis de un laborator acreditat) sau alte documente echivalente cu acestea emise de laboratoare/organisme de certificare si inspectie acreditate, care sa dovedeasca ca produsul a fost executat sitestat si ca indeplineste cerintele de securitate/siguranta si de performantareglementate de standardul SR EN 14727:2006 Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente prin care sa ateste implementarea de catre ofertant a unuisistem de management al calitatii conform ISO9001 sau echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer