Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mobilier scola si echipament didactic


Detaliu pentru invitatia numarul 307291
Autoritate contractanta
COMUNA RIMNICELU
Cod de identificare fiscala: 4721255
Adresa: SAT RIMNICELU, COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA, Ramnicelu
Telefon: 0239698173
Fax: 0239698229
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie mobilier scola si echipament didactic
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de mbolier scolar si echipament didactic in cadrul proiectului Reabilitare Scoala cu s. I-VIII Rimnicelu, judetul Braila.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.07.2011 14:25
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Rimnicelu, str. Brailei, nr. 31, comuna Rimnicelu, judetul Braila, cod postal 817110
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Rimnicelu, localitatea Rimnicelu, str. Brailei, nr. 31, comuna Rimnicelu, judetul Braila, cod postal 817110
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 186, 240 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia pers: decl.elibilitate, decl. neincadrare art. 181, certificate privind plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local.Capacit. ec-finan - bilant contabil an precedent, cifra de afaceri medie ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) - min 300.000 lei.Cap. teh si prof- produse similare a caror furnizare a fost efectuata in ultimii 3 ani - min un contract de furnizare val min a prod furnizare - 75.000 lei , copie contracte furnizare, p-v receptie, recomandari, inf. privind subcontractantiidecl privind echip teh si utilajeleinf privind pers tehnic, standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2000 sau echivalent.
Documentatia se poate obtine din SEAP sau la sediul AC.Garantia de participare este de 2000 de lei si se achita prin prdin de plata sau intrument de garantare bancara.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer