Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mobilier si echipamente in cadrul proiectului ,, Reabilitarea modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C.R.R.N. Horia" cod SMIS16694


Detaliu pentru invitatia numarul 341918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 341918/21.01.2013
Denumire contract: Achizitie mobilier si echipamente in cadrul proiectului , , Reabilitarea modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C.R.R.N. Horia" cod SMIS16694
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: +40 0240517455, Fax: +40 0240516466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Romania, cod postal: 820080, telefon: +40 0240517455, fax: +40 0240516466, persoana de contact: Compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tulcea, Str. Gavrilov Corneliu, nr.120 sala de sedinte etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie mobilier si echipamente in cadrul proiectului , , Reabilitarea modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C.R.R.N. Horia" cod SMIS16694
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarile care fac obiectul achizitiei sunt necesare pentru echiparea Bucatariei; Dormitoarelor; Cabinet medicina Generala si Cabinet de asistenta sociala si psihologie.Achizitia consta in: mobilier ? paturi + saltele, cuiere, dulapuri, noptiere, birouri, canapea, scaune, rafturi.
II.1.6) CPV: 39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 575 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGar. de part. este 1.671 lei; - 2 % din valoarea estimata fara TVA, astfel: -perioada de valab. a gar. pt. part. este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a of. si este egala cu per. de valab. a ofertei;Forma de constituire a gar. de partic: conf. art. 86 din H. G. 925/2006;1. Scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania sau de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania2.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate de asigurari;3. Depunere in numerar la casieria A.C;4. Depunere la casieria a. c. a unui o. de p. sau unei file CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelorCont virare garantie de participare: RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea, cod fiscal 9574414.La sediul a. c. vor fi transmise ( in original, in cazul scrisorilor de garantie bancara sau o copie cu viza bancii, in cazul o. de p.) documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare, insotite de scrisoarea de inaintare - Formular nr. 15. Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii din categoria I. M. M. (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) beneficiaza de prevederile acesteia.Restituirea garantiei de participare: conform art. 88 din HG 925/2006;Retinerea garantiei de participare: -conform art. 87 din HG 925/2006;Nota: In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, a. c. va retine contestatorului din gar. de part. o suma in raport cu val. estimata a contractului, conform art. 2781 din O. U. G. 34/2006;Echivalenta leu/altavaluta: la cursul de referinta BNR, valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- completare si prezentare Formular nr. 5;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare- completare si prezentare Formular nr. 6 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 7 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local. Certificat privind plata obligatiilor catrebugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 8;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 9.Formularul nr. 5 se va completa si de catre asociat si de catre subcontractant dupa caz.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise inlegatura cu sau pentru procedura de atribuire: - Marinov Gabriel - Teodosie - Director General D.G.A.S.P.C;
- Badulescu Dumitra- Director General Adjunct;
- Calina Ion ? Sef serviciu;
- Bogza Valeria ? Sef serviciu;
- Sidorencu Roxana ? Sef serviciu;
- Giurea Luminita ? Sef serviciu;
- Bahaciu Felicia -Responsabil economic;
- Alempie Terente - Responsabil tehnic;
- Vramulet Calin; Ion-Eremia Elena; Baragan Dumitra- Comp Juridic- Olteanu Mona- Comp.Achizitii; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate .Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara - cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani, va fi: cel putin 160.000 lei;. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi dintreanii 2010, 2011 si 2012, cifra de afaceri se va calcula ca medie a anilor in care au inregistrat activitate., Operatorii economici vor prezenta orice documente legale considerate edificatoare prin care isi pot dovedi capacitatea economico-financiara.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/doc emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prezentarea unei copii legalizate sau a uneicopii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului de atestareISO 9001:2008 privind managementul calitatii in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in careofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unui grup de operatorieconomici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP- atasata prezentei invitatii ; sediul autoritatii contractante;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer