Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mobilier si montarea acestuia ? scaune pentru Sala multifunctionala Comuna Matasari Judetul Gorj.


Detaliu pentru invitatia numarul 323932
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MATASARI (PRIMARIA MATASARI)
Numar invitatie: 323932/11.04.2012
Denumire contract: Achizitie mobilier si montarea acestuia ? scaune pentru Sala multifunctionala Comuna Matasari Judetul Gorj.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MATASARI (PRIMARIA MATASARI)Cod fiscal: 4448385, Adresa: COMUNA MATASARI, Matasari, Telefon: 0253376551, Fax: 0253376304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MATASARI, Matasari, Romania, cod postal: 1400, telefon: +40 253376551, fax: +40 253376304, persoana de contact: ION ISTUDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MATASARI, Matasari, Romania, cod postal: 1400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie mobilier si montarea acestuia ? scaune pentru Sala multifunctionala Comuna Matasari Judetul Gorj.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie mobilier si montarea acestuia ? scaune pentru Sala multifunctionala Comuna Matasari Judetul Gorj.
II.1.6) CPV: 39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 384 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3800 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin 60 de zile de la termenul imita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, ; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO57TREZ3385006XXX000871deschis la Trezoreria Motru; Codul fiscal al autoritatii contractante 4448385.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^18(c)din OUGnr. 34/2006 suma de 1903 lei.
Garantie de buna executie
Perioada de garantie de buna executie a produselor este de minim 24 luni de la semnarea procesului verbal de receptie calitativa si cantitativa.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: prin scrisoare de garantie bancara cu perioada de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaSolicitat ¦Se va completa Formularul 12 A - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaSolicitat ¦Se completeaza Formularul 12B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. Se accepta si ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat sau la bugetul local, esalonate conform legii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitat ¦Se completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Solicitat ¦Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitat ¦Se completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Gaspar Gheorghe ? primar, ec. Istudor Ion ? contabil sef, Rasoveanu Irinel ? inspector Serviciul Urbanism si jr. Petcu Daniel ? jurist. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Solicitat ¦Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat documentul in original sau copie legalizata, i se va solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, pentru verificare conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraSolicitat ¦Cifra de afaceri medie globala anuala pe ultimii 3 ani minim 380.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiariSolicitat ¦, Cerinta nr. 2Experienta similaraSolicitat ¦1. Prezentarea unui contract similar prin care sa confirme livrarea si montarea de mobilier similar., Cerinta nr. 3Declaratie privind dotarile tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiSolicitat ¦, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertantPrezentarea unei declaratii cu personalul calificat ce va fi utilizat la montarea scaunelor., Cerinta nr. 5Mostre sau descrieri si fotografii ale produselor ofertate. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001Solicitat ¦
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documenteatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer