Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mobilier si saltele pentru camine


Detaliu pentru invitatia numarul 320025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 320025/08.02.2012
Denumire contract: Achizitie mobilier si saltele pentru camine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Romania, cod postal: 010374, telefon: +40 213191900, fax: +40 213191966, persoana de contact: Liliana Corbeanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Compartimentul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, biroul 5203
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie mobilier si saltele pentru camine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de mobilier ? dulapuri, mese, birouri, scaune, paturi (LOT 1)si saltele (LOT 2) pentru utilarea camerelor de caminstudentesti apartinand ASE Bucuresti.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3.200 lei pentru Lotul_1 si 2000 lei pentru Lotul_2)(=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006)si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a)¹ printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;a)² prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele 11, 00 ? 12, 30;a)³ prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.b) I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original (sau in copie legalizata), o declaratie ? tip (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei, c) Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine din garantia de participare potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 procent de 1%din valoarea estimata , respectiv suma de 1600 lei ? Lotul 1 si 1000 lei ? Lotul 2.d) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile - egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVAse constituie prin: uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b.2) prin retinerisuccesive succesive din sumele datorate pentru facturi partialeintr-un cont deschis de contractantla Trezoreria Statului, conform articolului 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.NOTA: I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu respectarea conditiilor stipulate la punctul III.3.1 b) al prezentei fise de date.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privindeligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea Formularului 12C.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12E Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Informatii privind capacitatea tehnica, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asociatii (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer