Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie, montaj si punere in functiune echipamente de racire in camerele tehnice ale ONRC si ORCT


Detaliu pentru invitatia numarul 338632
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Numar invitatie: 338632/02.11.2012
Denumire contract: Achizitie, montaj si punere in functiune echipamente de racire in camerele tehnice ale ONRC si ORCT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUICod fiscal: 14942091, Adresa: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Telefon: +40 0213160809, Fax: +40 0213160808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808, persoana de contact: VALENTIN VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Romania, etaj 6 Directia Economica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie, montaj si punere in functiune echipamente de racire in camerele tehnice ale ONRC si ORCT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie, montaj si punere in functiune echipamente de racire in camerele tehnice ale ONRC si ORCT
II.1.6) CPV: 39717200-3 - Aparate de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 409, 032.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in val de 4040 lei, pentru Lotul 1, 1010 lei pentru Lotul 2 si de 3120 lei, pentru Lotul 3, cu valab de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul ONRC in cazul constituirii garantiei de participare prin OP: RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPM Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa15.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.ONRC are dreptul de a vira gar de part in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele sit: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferte;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului d) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, ca nefondata conf prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de ONRC pentru incheierea contractului are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Aceasta se constituie prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie intocmit in conformitate cu prevederile art 86. alin (3) din HG925/2006. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 16.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor prezenta declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1) daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator; declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2) Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul) (Anexa 5). Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Silvia Claudia Mihalcea? director general, Adriana Luminita Iacob ? director general adjunct si Bogdan Calin Gaurean ? director general adjunct;persoane care sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bogdan Mihail Burdescu, Georgeta Balan, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Viorel Voicu, Valentin Vladu, Mihai Costache, Cristian Liviu Olteanu, Gabriel Ivanciu, Ana Maria Dimand, George Dan si Tudoroiu Ilie. Se va prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea de produse care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In cazul in care comisia de evaluare constata ca ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat certificatul constatator in original/copie legalizata, se va solicita acestuia sa prezinte inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiara.Se va prezenta fisa deinformatii generale.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursulmediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Cerinta valabila pentru toateloturile
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Se va prezenta lista principalelor livrari.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului, prin care sa confirme livrarea, in ultimii 3ani, de produse similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, a carui valoare sa fie de minim202387 lei, fara TVA pentru Lotul 1, de minim 50596 lei, fara TVA pentru Lotul 2 si de minim 156048 lei, fara TVA pentru Lotul 3. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua inconsiderare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective deactivitate. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta 2.Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pentru asigurarea livrarii, montajului si punerii in functiune a echipamentelor pentru fiecare locatie in parte si, in special, pentru asigurarea controlului calitatii.Cerinta valabila pentru toate loturile., Cerinta 3.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Cerinta valabila pentru toate loturile. Standarde de asigurare a calitatii SR-EN-ISO 9001 sau echivalent.Cerinta valabila pentru toate loturile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro, www.onrc.ro sau de la sediul ONRC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer