Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie, montarea si punerea in functiune a unei bucati mecanism de actionare cu resort tip FK3-1 P pentru intrerupator tripolar cu actionare trifazica tip GL 311 F1/4031/VR de 123 kV cu SF6 din Celula de 110 kV Bloc HG-1 de la Statia electrica exterio


Detaliu pentru invitatia numarul 353008
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 353008/26.08.2013
Denumire contract: Achizitie, montarea si punerea in functiune a unei bucati mecanism de actionare cu resort tip FK3-1 P pentru intrerupator tripolar cu actionare trifazica tip GL 311 F1/4031/VR de 123 kVcu SF6 din Celula de 110 kV Bloc HG-1 de la Statia electrica exterioara de 110 kV CHE Sasciori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Hidrocentrale Sebes, str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, (et.II, secretariat).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale Sebes, Str. Alunului, nr.9, Sebes, jud. Alba.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie, montarea si punerea in functiune a unei bucati mecanism de actionare cu resort tip FK3-1 P pentru intrerupator tripolar cu actionare trifazica tip GL 311 F1/4031/VR de 123 kVcu SF6 din Celula de 110 kV Bloc HG-1 de la Statia electrica exterioara de 110 kV CHE Sasciori
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AchiziTia, montarea si punerea in functiune a unei bucati mecanism de actionare cu resort tip FK3-1 Ppentru intrerupator tripolar cu actionare trifazica tip GL 311 F1/4031/VR de 123 kV cu SF6 din Celulade 110 kV Bloc HG-1 de la Statia electrica exterioara de 110 kV CHE Sasciori, inclusiv demontareamecanismului existent.
II.1.6) CPV: 31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 900 lei.Eliberarea / Restituirea Garantiei de participare : Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Retinerea garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, in conditiile art.87, alin.(1) din HGR Nr.925 / 2006.-Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunereaofertelor.-Forma de constituire a garantiei de participare: a)Virament bancar, prin OP , in contul autoritatii contractante RO21RNCB0011021272730001 deschis la BCRSebes, saub) Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Perioada de valabilitate : egala cu durata contractului.Forma de constituire : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. ( a se avea in vedere Formularul Nr. 13 )Nota: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.(4)din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a ofertantuluiin conformitate cu art.180 si 181 din OUG Nr.34 / 2006.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea, semnarea si prezentareaFormularului nr. 1. la care se vor anexa , in copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?: 1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice.2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului , Nota: a) Certificatele Fiscale 1) si 2) trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara cele in care se depun oferteleb) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.(Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.)Cerinta nr. 2: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 2.Acordul de Asociere semnat de asociati Formularul Nr. 2.1Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 ( evitare conflict de interese)In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionatCerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 3.NOTAPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele :1.Mihail STANCULESCU - presedinte Directorat HIDROELECTRICA S.A.; 2.Aurelian Lucian COCOS - membru Directorat HIDROELECTRICA S.A.; 3. Dragos ZACHIA ZLATEA - membru Directorat HIDROELECTRICA S.A.; 4.Romi Petru DRAGOSIN - director SH SEBES; 5.Petre NICULICI - director adj. productie SH SEBES; 6.Elena Camelia DOBRA - director adj. economic SH SEBES; 7. Sandel URSU - consilier juridic Birou Achizitii HIDROELECTRICA S.A.; 8.Iosif Cornel POPA - inginer Comp. Mentenanta SH SEBES; 9.Gavril MUCILEANU - sef Sectie Exploatare Sugag SH SEBES; 10.Daniela PREJA - referent specialitate Birou Achizitii Logistica SH SEBES; 11.Valer VESA FULEA - sef CHE Sasciori SH SEBES; 12.Nicolae STEFANESCU - masinist CHE Galceag SH SEBES; 13.Vasile BERGHEZAN - inginer Comp. Mentenanta SH SEBES; 14.Sorin BOGATONIU - sef Birou Achizitii HIDROELECTRICA S.A.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la proceduracu oferta independentaIn cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr.4. Cerinta nr.1: Documente care dovedesc forma de inregistrareIn cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Note: a. Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.( Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privindsituatia economico-financiaraPrezentarea bilanturilor contabile - Sectiunea Contul de Profit si Pierderi - , pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012)vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani egala sau mai mare de 90.000, 00 lei.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionatiar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat.Se va lua in considerare sustinerea tertului conform Anexei nr.2 din Ordinul nr.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: III.2.3.a)Capacitatea tehnicaCerinta nr. 1Experienta SimilaraLivrarea, in ultimii 3ani, a unor produse similare ca si caracteristici, functionalitate, volum, natura si complexitate cu ceea ce se solicita in Caietul de sarcini, a caror valoare sa fie egala sau mai mare de45.000, 00lei.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat iarcerinta va fi considerata indeplinita daca cel putin unul din asociati prezinta documentul.Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se face printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinta nr. 2Cantitatile de utilaje, echipamentesi dotari propuse pentru indeplinirea contractului.Se impune dovada ca ofertantulposeda logistica necesara indeplinirii contractului, in conditiile impuse de Caietul de sarcini.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat.III.2.3.b)Capacitatea profesionalaCerinta nr. 1Asigurarea resurselor umane ?Furnizorul va asigurapentru efectuarea lucrarii personal calificat si autorizat conform reglementarilor ANRE, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.Prezentarea de documente privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.III.2.4)SubcontractareaCerinta nr. 1Informatii privindsubcontractantiiSe va mentiona partea din contract care se va subcontracta. Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management alcalitatii conform standarduluiISO 9001 /2008 sau similarNOTA : Cerinta impusa atat pentru furnizarea produsului, cat si pentru montajul acestuia, conform Caietului de sarcini.Cerinta nr. 2Certificarea implementarii sistemului de management almediului conform standarduluiISO 14001/2005 sau similar, conform Caietului de sarciniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer