Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MOTOR ELECTRIC ORTOPEDIE


Detaliu pentru invitatia numarul 337853
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DEVA
Numar invitatie: 337853/19.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MOTOR ELECTRIC ORTOPEDIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084, telefon: +40 254214616, fax: +40 254212516, persoana de contact: Negrea Liliana-sef Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MOTOR ELECTRIC ORTOPEDIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MOTOR ELECTRIC ORTOPEDIE
II.1.6) CPV: 33183300-9 - Aparate de osteosinteza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare 1100 lei fara T.V.A ( art. 278/1 din OUG 34/2006 ).Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau depunere de numerar la caseria spitalului. Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva, judetul Hunedoara - la registratura, cel tarziu la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/asociatul persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/ nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG 34/2006; pentru sustinatorul tehnic / financiar se va solicita doar neincadrarea la lit a, c1 si d din art 181, conf art 186(2) si art 190(2)/OUG34/06;Documente edificatoare: prezentare formular B (stampilat, semnat). CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: -Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf.Ordin 314/21.10.2010).Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Pentru persoanele fizice sau juridice romane: Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A) sunt: LAZA CALIN MIRCEA ?manager, Director medical ? Ioan Demeter, Dir.Fin-Cont.-Vetuta Stanescu, Dr. Branda Ioan ? sef sectie ortopedie, Cons. Jur. Bartan Iulia, Sef birou achiz. ? Ec.Negrea Liliana ; Ec. Palko Melinda ? birou achizitii publice. Se completeaza formularul C. Acesta va fi solicitat atat subcontractantului cat si tertului sustinator . Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul )a) ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la falimentPersoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solicitate in original/copie legalizata.Autorizatie sau aviz de functionare eliberat de M.S.( cf Lg 176/2000 privind dispozitivele medicale)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art.188, alin.1 , lit.d din OUG34/2006, Un document constatator sau recomandare, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a unui contract de furnizare si servicii de intretinere similar Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 SAU echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer