Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie motorina euro 5 in regim de scutire de la plata accizelor


Detaliu pentru invitatia numarul 354307
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Numar invitatie: 354307/30.09.2013
Denumire contract: Achizitie motorinaeuro 5 in regim de scutire de la plata accizelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GorjCod fiscal: 9247854, Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253/222035, Fax: 0253/215111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210108, telefon: +40 253222035, fax: +40 253222035, persoana de contact: BORCAN DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, et.3, camera 5, jud. Gorj, Targu Jiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorinaeuro 5 in regim de scutire de la plata accizelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneazamotorina euro 5 conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 302 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicitagarantie de participare in suma de 6166.04 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zilede la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participareconform art 86, alin (1) din HG 925/2006: prin virament bancar sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prinordin de plata , cont RO59TREZ3365006XXX001929? Trezoreria Tg JIU, pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj cod fiscal 9247854 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data de deschidere a ofertelor. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere . In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor . Data pentru care se va face echivalenta leu/alta valuta: 24.09.2013
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se va constitui prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata ( Completare formular 1)Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 2)Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular 3)Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular 4)Cerinta nr. 5: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 5 ) .In vederea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functie de decizie in cadrul DGASPC Gorj: Dumitru Cotruna ; Sandu Elisaveta ; Andrita Liliana , Blindu Marius Cristian , Impuscatu Luminita, Giuverdea Elena , Borcan Daniela, Blidea Mihai, Popeanga IonelaCerinta nr. 6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Cerinta nr. 7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertei (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Persoanele juridicestraine vor prezenta documente echivalente, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a tuturor documentelor.Cerinta nr.2 : Ofertantul trebuie sa detina autorizatia de antrepozit fiscalemisa de catreComisia pentru autorizarea antrepozitelor fiscale si a importatorilor de produse accizabile din cadrul M. F. P conform art 206^60 din Legea 571/2003 actualizata coroborat cu HG 44/2004 punctul113.7 .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fiecare ofertant va prezenta cifra de afaceri globala in ultimii trei ani Se va completa formular nr.6 si se va prezenta ultimul bilant contabil vizatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de articole similare efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare , beneficiari Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar conform art. 188, alin 1, litera a din OUG 34/2006 actualizata . Se va completa formular nr.7 + anexa la formularul nr.7, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii . Se va completa formular nr. 8 + anexa la formularul nr.8, Fisa de informatii referitoare la personalultehnic de specialitatede care dispuneofertantul in specialpentru asigurarea controlului calitatii conform art. 188, alin 1, litera c Se va completa formular nr.9 Se va prezenta in copie certificata "conform cu originalul"Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer