Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 322598
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENI
Numar invitatie: 322598/23.03.2012
Denumire contract: Achizitie motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENICod fiscal: RO2008426, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 377, Secuieni, Telefon: 023.374.51.36, Fax: 023.374.50.57
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 377, Secuieni, Romania, cod postal: 617415, telefon: +40 233745136, fax: +40 233745137, persoana de contact: Dumitru Trotus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 377, Secuieni, Romania, cod postal: 617415, telefon: +40 233745136, fax: +40 233745137
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitionarea unei cantitati de 110 000 litri motorina Euro Diesel 5 SR EN590
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10000 leiin cazul IMM-urilor se aplica art.16, alin. 2)din Legea 346/2004Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile .Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateIn cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr.RO20TREZ4925003XXX000093 , deschis la Trezoreria Roman. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre SCDA SECUIENI , procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul L din sectiunea Modele FORMULARE)In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
In conformitate cu prevederea art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006In valoare de 0, 5% din valoarea contractului.Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, ce se va exprima in lei sub forma de scrisoare de garantie bancara precum si alte instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante dar nu mai tarziu de trei zile lucratoare de la semnarea contractului de achizitie.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular A semnat, stampilatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 Formular B, semnat, stampilatSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat? in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale? in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Declaratie art. 69.1 din OUG 34/2006 Formularul C semnat, stampilat.Persoane cu functie de decizie in unitate : Trotus Elena-Director , Tanaru Ioan- Contabil Sef, Lupu Cornelia - Secretar Stiintific , Badac Razvan Ionut - Consilier Juridic , Trotus Dumitru-Sef Serviciu ADT , Prisecaru Remus -Sef Birou resurse umane , Roman Mihail - Analist Programator , Pomohaci Traian Ioan - cercetator.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular D semnat, stampilat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular E semnat, stampilatDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM Formular F, semnat, stampilat Se va prezenta certificatul constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului -original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc, prezinta acest certificat in copie, solicitam prezentarea acestui certificat constatator in original/copie legalizata pentruconformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Se solicita copie dupa bilantul contabil pe ultimul an , vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele contracte de lucrari similare realizate in ultimii 3 aniCapacitate de transport si livrare(autocisternaprevazuta cu pompa de descarcare si tambur) Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la prezenta invitatie disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer