Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 324445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Numar invitatie: 324445/19.04.2012
Denumire contract: achizitie motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: motorina pt masinile din dotarea spitalului
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2 % (in suma fixa de 10.800 lei)din valoarea estimata fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: a)intre 63000 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceatsa valoare; b)intre 420001 si 4200000 lei inclusiv - 4200 lei + 0.1% din cea ce depaseste 420001 lei. c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv ? 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei; Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari . Mod de restituire a garantiei Integral, in termen de 14 zile de la data incheierii ultimului proces verbal de receptie la terminarea furnizarii ultimelor produse. Ofertantul caruia i se va atribui contractul subsecvent are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta idependenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Persoane cu funcii de conducere: Manager: Dr.Dascalu Gheorghe, Director financiar contabil Ec. Sorescu Neculai Comisia de evaluare a ofertelor: Presedinte Botez Laurentiu, membru, Alexandru Catalin, membru, Dumitrascu Daniela, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp. Art. 180 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta Certificat Constatator emis de Oficiu National a Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la data de 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse din ultimii 3 aniin cazul existentei subcontractantilorse prezinta urmatoarele documente: acord de subcontractare si partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Certificare RAR pentru produsul ofertat, Prezentarea retelei de distributie, cu statiile in care se poate efectua plata carburantului cu ajutorul cardului de credit, in judetul VASLUIsi in tara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer