Achizitie publica - Achizitie motorina
Detaliu pentru invitatia numarul 336647
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336647/03.10.2012
Denumire contract: Achizitie motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEACod fiscal: 17087924, Adresa: Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250734270, Fax: +40 0250734758
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Ramnicu Valcea, registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 65 000 litri de motorina in intervalul de timp de la semnarea contractului si pana la 31.12.2012
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8000 leiPerioada de valabilitate a garantieii de participere va fii cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din pretul total al contractelor subsecvente, fara TVA, se va constitui prin Scrisori de garantie bancara sau orice alt instrument de garantare care devin Anexe la contracte. Garantia de buna executie va avea aceeasi perioada de valabilitate ca si contractul subsecvent ce se va incheia.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentareadocumentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de buna executie se va constitui inprocent de 50% din cuantumul precizat.Modul de constituire a garantiei de buna executie - Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular 2Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 se solicita obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Completare formular 3In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. C)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificatul de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Completare formular 4Neprezentarea certificatului de participare cu oferta independenta duce la excluderea participantului de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006, se nominalizeaza, la nivelul prezentei sectiuni, urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Nicolae Badea ? director executivMaria Iuga ? director executiv adjunct economicJana Diaconu ? consilier juridicAnghel Doina - coordonator Compartimentul Achizitii Publice si AprovizionareMircea Bosonea ? inspector superior Compartimentul Achizitii Publice si AprovizionareCertificate de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar (certificat fiscal de la ANAF)Din certificatele fiscale va reiesi ca ofertantul/ candidatul are/nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta este obligatorie iar neprezentarea certificatului sau existenta datoriilor la bugetul de stat duce la descalificarea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Din certificatele fiscale va reiesi ca ofertantul/ candidatul are/nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta este obligatorie iar neprezentarea certificatului sau existenta datoriilor la bugetul de stat duce la descalificarea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelorSe permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (fisa informatii generale ofertant)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, conform art. 188, alin (1) lit. a) din OUG 34/2006., certificate de conformitate, cf art.188 alin.(1)lit d din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 09:35