Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 339686
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITA
Numar invitatie: 339686/20.11.2012
Denumire contract: Achizitie motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITACod fiscal: 25503261, Adresa: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Telefon: 0263 216202, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Romania, cod postal: 424000, telefon: +40 263216202, fax: +40 263234392, persoana de contact: Isprava Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Servicii Publice Bistrita, STR LIVIU REBREANU NR. 2-4, Camera 1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie motorina conform documentelor anexateCantitatea necesara este de minim 10417 litri si maxim 41578 litri.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, cantitatea necesara pana la 31 decembrie (in functie decare se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare - 1000 lei; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei prevazute de Legea nr. 346/2004 se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-Formular: Anexa nr 8)Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie Formular: Anexa nr 6; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO18TREZ1015006XXX006082, Trezoreria Bistrita ; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: luni-vineri :07? 13.00).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea-Formular: Anexa nr 2;
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006-Formular: Anexa nr 3;
- Certificat de participare cu oferta independenta-Formular: Anexa nr 10;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; Lista persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cretiu Ioan, Director Executiv, Sarmasan Dan ?Director Executiv adjunct economic, Isprava Tudor-membru comisiei de evaluare Singeorzan Dorina-membru comisie de evaluare, Mate Ana Maria? membru comisie de evaluare;Titan Vasile? membru comisie de evaluare, Grecu Elena ? membru comisie de evaluare, VirlanMirela -membru comisiei de evaluare, Bucur Victoria? membru de rezerva comisie de evaluare; Lista persoanelor care au aprobat bugetul local: Primar- Ovidiu Teodor Cretu, Director executiv economic- Albu Maria, Director executiv tehnic, Gazdac Ioan Viorel;Consilieri Locali: Avram George, Benta Gavrila, Bilegan Mihai Stefan, Bria Dumitru Alexandru, Calo Viorica, Cordovan Gabriel, Gaurean Florin Nicolae, Iliesi Cornel, Illyes Istvan, Kozuk Andrei Ioan, Moisil Filip, Molnar Laurentiu Danut, Pasca Marius Vasile, Rad Aurora, Rus Constantin, Rusu Andrei, Seica Marioara, Seserman Sorin Alin, Tabara Camelia, Tuta Gheorghe, Tarmure Gavrila;
-Formular: Anexa nr 9- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-Formular: Anexa nr 11;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sarezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentDocumentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind numarul de statii ce accepta card valoric de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului., Ofertantul trebuie sa detina, el sau prin partenerii, lui cel putin o statie de distributie in fiecare judet al Romaniei si in municipiul Bucuresti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PUBLICATA PE SEAP ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 07:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer