Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie motorina euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 322698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PUBLISERV SRL
Numar invitatie: 322698/26.03.2012
Denumire contract: Achizitie motorina euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPUBLISERV SRLCod fiscal: RO 9126534, Adresa: str. Paharnicului , nr. 3, Piatra-Neamt, Telefon: 0233210532, Fax: 0233210532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Muncii , nr. 3, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610011, telefon: +40 233210532, fax: +40 233210532, persoana de contact: Mazilu Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Muncii , nr. 3, Piatra-Neamt, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Lucrari de constructii drumuri)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie motorina euro 5
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 538, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10000 lei; conform art.86, alin.(1) din HG 925/2006-Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Valabilitatea garantiei pentru particip: cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui, conf.Art.86 din HG nr.925/2006 in Cont RO49BTRL02801202364661XX deschis la Banca Transilvania Piatra Neamt astfel : a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; b)OP confirmat de catre banca emitenta inaintea deschiderii ofertelor; c)lichiditati depusela casieria unitatii contractante . Pentru IMM-uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma esteinscrisa in categoria IMM. Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% dinvaloarea fara TVA a contractului in conformitate cu dispozitiile Art.90 din HG nr.925/2006 modificat prin HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 -formular 3Certificat de participare cu oferta independenta - formular 8Declaratie privind neincadrarea in art 69 din OUG 34/2006 - formular 12Persoane din cadrul autoritatii contractante care sunt implicate in procesul de achizitie: Tudorancea Cornelia, director executiv proiect, Apetrei Mihai, director executiv tehnic, Tibichi Maria, contabil sef, Toncu Janica birou mecanizare, Czekanski Elena, compartiment juridic, Mazilu Mircea, compartiment aprovizionare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.- documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizat sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei de la Oficiul Registrului Comertului, din care sarezulte : -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-pentru persoane juridice straine : orice documentsimilar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana; -certificatul constatator se poate prezenta in copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (in conformitate cu prevederile Art.5 din Ordin ANRMAP nr.509 din 14 septembrie2011)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale -, Bilant contabil 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari, Declaratie de conformitate a produsului conf. art. 188(1)d/OUG34, Declaratie referitoare la dotarea cu echipamente tehnice, Informatii privind subcontractantii Certificat SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent al ofertantului, conform Art.192 din OUG nr.34/2006;In cazul in care ofertantul se afla in procedura de certificare, vaprezenta documente in acest sens;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer