Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie motorina euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 332013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DARMANESTI (PRIMARIA DARMANESTI)
Numar invitatie: 332013/19.07.2012
Denumire contract: Achizitie motorina euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DARMANESTI (PRIMARIA DARMANESTI)Cod fiscal: 4352921, Adresa: STR. MUNCII NR.16, Darmanesti, Telefon: +40 0234356656, Fax: +40 0234356546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MUNCII NR.16, Darmanesti, Romania, cod postal: 605300, telefon: +40 0234356656, fax: +40 0234356546, persoana de contact: CONSTANTIN SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Darmanesti, str. Muncii nr.16, oras Darmanesti, judetul Bacau, romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 43
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MOTORINA EURO5
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2320 RON constituirea garantiei se poate face prin virament bancar in contul RO46TREZ0635006XXX002114 deschis la Trezoreria Moinesti, in numerar la casieria unitatii sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari. Instrumentul de garantare se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada specificata in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 30 de zile de termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular 2Declaratie privind calitatea de participant - formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006Certificat de participare cu oferta independenta conform ord.ANRMAP 314/2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1) din OUG 34/2006. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt cele prezentate in anexa la formularul nr.1Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la Bugetul de stat si impozite si taxe locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de functionare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilDeclaratie privind cifra de afceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari in ultimii 3 aniexperienta similararecomandare de la cel minim 1- maxim 2 beneficiari/clienti; extras din contract finalizat certificat ISO9001/2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritaii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer