Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MOTORINA EURO 5


Detaliu pentru invitatia numarul 335155
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRULREGIONAL DE CAZARE SI PROCEDURI PENTRU SOLICITANTII DE AZIL TIMISOARA
Numar invitatie: 335155/11.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MOTORINA EURO 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRULREGIONAL DE CAZARE SI PROCEDURI PENTRU SOLICITANTII DE AZIL TIMISOARACod fiscal: 22471297, Adresa: STR. ARMONIEI, NR.33, Timisoara, Telefon: 0256421240, Fax: 0256421240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ARMONIEI, NR.33, Timisoara, Romania, cod postal: 300291, telefon: +40 256421240, fax: +40 256421240, persoana de contact: CONSTANTIN NASTASOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL REGIONAL DE CAZARE SI PROCEDURI PENTRU SOLICITANTII DE AZIL TIMISOARA, STR. ARMONIEI, NR.33, Timisoara, Romania, cod postal: 300291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MOTORINA EURO 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA A 60000 LITRI MOTORINA EURO 5
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 5.600 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO54BTRL01401202694133XX deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, cod fiscal 22471297. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Nota: In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare cuantumul sumei prevazute conform Art.278. alin(1)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1- Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 3)Operatorii economici participanti la procedura nu terbuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formularul nr. 4);Operatorii economici participanti la procedura nu terbuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscal de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Localedin care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscal de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5)Cerinta nr.4 - ?Certificat de participare cu oferta independenta?, cf Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 (Formular nr. 7)Cerinta nr.5 -?Declaratie de neincadrare in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori. (Formular nr. 6);Lista persoanelorcu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante : - Scms. de politie Pitea Filimon ? Director Centru- Scms. de politie Soare Eugen ? Contabil sef- Scms. de politie Mateuca Julia ? Consilier juridic- Cms. sef de politie Craciun Doru ? Ofiter specialist- Insp. pr. de politie Vasilescu Gabriel - Ofiter specialist- Insp. pr. de politie Coneac Camelia - Ofiter specialist- Insp. pr. de politie Urdea Ciprian - Ofiter specialist- Insp. de politie Epuran Mirela - Ofiter specialist 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii si din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e)domeniul de activitate principal;f)domeniile de activitate secundare;g)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare juridica, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h)administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentruconformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situtia economico-financiara: Operatorul economic va prezenta cifra de afacerimedie anuala pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)Cifra de afaceri se va prezenta cu echivalenta cursului lei/valutamediu annual comunicat de BNR/BCE PENTRU ANII 2009-2011, Situatiile financiare pentru anii 2009-2011Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), vizatesi inregistrate de A.F.P. pentru personae juridice/fizice straine se solicita bilanturile contabile extrase de bilanturi, daca publicareaacestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul pentru exercitiile financiare ale anilor 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate de organelle competente, traduse in limba romana de un traducator autorizat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani(Formularul nr.9). Documentele trebuiesa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa continainformatii privind obiectul contractului, duratei acestuia pentru produselefurnizate. Modul de indeplinire a obligatiilor contractual se poatedemonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatoareeliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de furnizaredin ultimii trei ani prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii alepartilor relevante ale contractelor respective: partile, obiectul contractului, durata , valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN ACCESAREA FISIERELOR DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer